Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Dec 2011
Godt eksempel på hvordan jeg synes keepers på remmen skal se ud
Dels virker det som om den første sidder ind i remmen - dels er de begge af en tykkelse (højde) der ser godt ud i modsætning til modeller der nærmest har samme tykkelse som remmen selv. Godt til et godt ur
vh
•
Svar: 272
Tråde: 20
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Jan 2010
Super fin ur du har fået dig der,,,stort tillykke med den,,,,er der andet end viserne der er anderledes på en 351'er på forhold til 312'er???
•
Svar: 235
Tråde: 49
Modtaget Likes: 10 i 2 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Jan 2012
Hej,
Der er nogle faa forskelle:
351: brown dial, titanium case
312: black dial, stainless steel case
ellers ligner de hinanden meget.
Truyen
_____________________________________________________
PAM PreA 4,351,372,587,590 - RM11- 5980 -HYT H1-
HYT Iceberg - Seiko Spacewalk - AP ROO Carbon/RG - Devon Godiva- Rolex 'red' 1680 x 2 - Rolex Deepsea & Dblue +++
•
Svar: 256
Tråde: 11
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 1
Tilmeldt: Feb 2008
Velkommen til - og jeg melder mig ind i koret: Mega lækkert ur, og du har ramt farvespillet eminent med den strudserem!!
- Hvem har lavet den??
Morten
mortenb85 [vokal-i-cirkel] gmail.com
•