|
PAM351 - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72) +--- Tråd: PAM351 (/showthread.php?tid=74853) Sider:
1
2
|
PAM351 - Truyen - 21-10-2010 Hej Saa fik jeg mit PAM351 og et nyt kamera Haaber I nyder billederne. Re: PAM351 - Joepete - 21-10-2010 Velkommen til forum, og til lykke med et fantastisk lækkert PAM Re: PAM351 - berg - 21-10-2010 Super lækkert - tillykke! //Berg Re: PAM351 - MortenKN - 21-10-2010 MØGFED KLOKKE!!! Velkomme til! Re: PAM351 - Truyen - 23-10-2010 Tak, dejligt at vaere blandt ligesindede Uploader lige et bare billeder af mine nye straps - enjoy og god weekend til alle Re: PAM351 - KimT - 23-10-2010 Det er allerede sagt, men WOW, det er et super lækkert Pam........... Og fede remme. Især farven på strudsen IMHO Re: PAM351 - hannover_dk - 23-10-2010 Godt eksempel på hvordan jeg synes keepers på remmen skal se ud Dels virker det som om den første sidder ind i remmen - dels er de begge af en tykkelse (højde) der ser godt ud i modsætning til modeller der nærmest har samme tykkelse som remmen selv. Godt til et godt ur vh Re: PAM351 - Finetime - 23-10-2010 Super fin ur du har fået dig der,,,stort tillykke med den,,,,er der andet end viserne der er anderledes på en 351'er på forhold til 312'er??? Re: PAM351 - Truyen - 23-10-2010 Hej, Der er nogle faa forskelle: 351: brown dial, titanium case 312: black dial, stainless steel case ellers ligner de hinanden meget. Re: PAM351 - morten b - 24-10-2010 Velkommen til - og jeg melder mig ind i koret: Mega lækkert ur, og du har ramt farvespillet eminent med den strudserem!! - Hvem har lavet den?? Morten |