Urdebatten / Urforum
PAM351 - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: PAM351 (/showthread.php?tid=74853)

Sider: 1 2


PAM351 - Truyen - 21-10-2010

Hej

Saa fik jeg mit PAM351 og et nyt kamera Icon_e_biggrin

Haaber I nyder billederne.


Re: PAM351 - Joepete - 21-10-2010

Velkommen til forum, og til lykke med et fantastisk lækkert PAM Icon_cool


Re: PAM351 - berg - 21-10-2010

Super lækkert - tillykke!

//Berg


Re: PAM351 - MortenKN - 21-10-2010

MØGFED KLOKKE!!! Velkomme til!


Re: PAM351 - Truyen - 23-10-2010

Tak, dejligt at vaere blandt ligesindede Icon_e_biggrin

Uploader lige et bare billeder af mine nye straps - enjoy og god weekend til alle Icon_e_biggrin


Re: PAM351 - KimT - 23-10-2010

Det er allerede sagt, men WOW, det er et super lækkert Pam...........
Og fede remme. Især farven på strudsen IMHO Icon_e_biggrin


Re: PAM351 - hannover_dk - 23-10-2010

Godt eksempel på hvordan jeg synes keepers på remmen skal se ud
Dels virker det som om den første sidder ind i remmen - dels er de begge af en tykkelse (højde) der ser godt ud i modsætning til modeller der nærmest har samme tykkelse som remmen selv. Godt til et godt ur
vh


Re: PAM351 - Finetime - 23-10-2010

Super fin ur du har fået dig der,,,stort tillykke med den,,,,er der andet end viserne der er anderledes på en 351'er på forhold til 312'er???


Re: PAM351 - Truyen - 23-10-2010

Hej,

Der er nogle faa forskelle:

351: brown dial, titanium case
312: black dial, stainless steel case

ellers ligner de hinanden meget.


Re: PAM351 - morten b - 24-10-2010

Velkommen til - og jeg melder mig ind i koret: Mega lækkert ur, og du har ramt farvespillet eminent med den strudserem!!

- Hvem har lavet den??

Morten