Hvordan ser jeres transportmiddel ud?
Hej Jacob Jensen

Er den med førerhus siden at du skriver at du skal tulle rundt i den, jeg vil nemlig gætte på at du skal tulle rundt på den. Icon_question

MVH Peter Icon_e_biggrin
İmage
Svar
Yep med førehus på eller i jeg er kørt når røgen har lagt sig Icon_e_biggrin
og det er med stive tændkabler Peter og ingen V8 lyd Icon_e_wink
Svar
İmage

En måned gammel Icon_e_smile
Svar
Købt for 1 uge siden....

İmage
İmage
İmage
Svar
Tillykke med jeres nye biler
Jeg mener den A5 coupe er den smukkeste bil Audi har lavet i mange mange år Icon_cool

Ny Seat Claus ikke noget dårligt valg Icon_cool
du er da nærmest inkarneret Seat mand eller hva Icon_e_wink du havde da også Seat før ikke Icon_question
Svar
Jeg har ikke råd til en ny A5, så jeg har købt mig en klassiker i stedet Icon_mrgreen

İmage
Mvh Kim 
Svar
jacob jensen Skrev:Tillykke med jeres nye biler
Jeg mener den A5 coupe er den smukkeste bil Audi har lavet i mange mange år Icon_cool

du er da nærmest inkarneret Seat mand eller hva Icon_e_wink du havde da også Seat før ikke Icon_question
Jo, vi havde den gamle model fra 2003. Klart den bedste bil jeg har ejet.... Og den nye er endnu bedre..... Indtil videre har jeg kørt 22,8 km pr. l. diesel.... Ikke dårligt....
Svar
Tukjær Skrev:
jacob jensen Skrev:Tillykke med jeres nye biler

Jo, vi havde den gamle model fra 2003. Klart den bedste bil jeg har ejet.... Og den nye er endnu bedre..... Indtil videre har jeg kørt 22,8 km pr. l. diesel.... Ikke dårligt....

Lidt off-topic, men rart at se at du er tilbage Claus Icon_e_biggrin Og lækker bil foriøvrigt. Det samme må også siges om A5´en. Enig med dig jacob, Audi siger mig generelt ikke så meget designmæssigt, men præcis den der er superlækker Icon_cool
Svar
Tukjær Skrev:Seat
Jeg havde faktisk en præcis magen til seat i sort - diesel som lånebil medens min egen var ned til undervognsbehandling hos dinotrol, og den kørte skam absolut fint - Eneste anke var, at jeg synes bagsæde pladsen så MEGET ringe ud, når forsæder var lidt tilbage?
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
IMO er en A5 Coupe den smukkeste coupe til under en million, og jeg er helt vild med designet.

Men avantismo din Audi er jo afgjort en "rigtig" audi, især for feinsmekkere, lækkert!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)