05-10-2010, 08:30 PM
G/S modellen er i gulguld så skive og visere er det med meget stor sandsynlighed også.
Mvh
Klaus
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
|
Skift skive på Submariner 116610LV
|
|
05-10-2010, 08:30 PM
G/S modellen er i gulguld så skive og visere er det med meget stor sandsynlighed også.
Mvh Klaus Mvh Klaus
05-10-2010, 09:23 PM
fugmann Skrev:Mads Gjødesen Skrev:Timemarkeringerne er også i gulguld og ikke hvidguld. Nej Sub´en er i gul guld (yellow gold) mens rød guld har et højere kobber indhold. Jeg skal ikke kunne sige om der er andre terminologier på dansk, men på engelsk er alle Rolex sportsmodeller i yellow gold, pånær Daytona Everose i rose guld, som er mere rødligt end gul guld. /Mads
06-10-2010, 03:07 PM
Der er godt nok lidt væk fra den oprindelig spørgsmål, men alligevel:
Er følgende sidste ciffer ikke gennemført på alle nye(re) Rolex: 0 - steel 1 - everrose gold/steel 2 - platinum/steel 3 - yellow gold/steel 4 - white gold/steel 5 - everrose gold 6 - platinum 8 - yellow gold 9 - white gold Spørgsmålet er så, om sidste ciffer 7 bruges? /Bjørn. Bare en flok Rolex'er - plus det løse! - seneste billeder på https://www2.hapsengewesen.net/bjorn_e58/
06-10-2010, 03:21 PM
bjorn_e58 Skrev:Der er godt nok lidt væk fra den oprindelig spørgsmål, men alligevel: Jo den holder så vidt jeg ved stadig. 7-tallet har aldrig været i spil efter ovenstående materialetabel. /Mads
06-10-2010, 03:35 PM
Sorry, jeg hi-jacker lidt: men Toyota havde også lidt probs. med det franske i sin tid da de skulle introducere MR2-eren på det franske marked (udtales jo mr-deaux)
Mikael |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|