IWC Aquatimer 2000 Vs 1000
Der findes visse herinde, som ikke bidrager meget med nyt om ure eller egen viden og erfaringer, men som næsten kun, ofte og gerne, kommenterer negativt på andres indlæg, eller bruger kræfter på at støtte en negativ dialog. Det tror jeg bare man må indse.
Man kan lægge nogen på "ignorer" men det gør læsning så besværligt, fordi de (og mig hvis i lægger mig på ignorer Icon_e_biggrin ) jo ofte er inde i trådende, og så bliver de sværere at fatte, når der måske er 3 indlæg der har været på "ignorer" personen.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg finder det personlig, når det nedladende siges at Omega er et masseproduceret produkt til masseproducerede mennesker.

Jeg er et unikt menneske - ikke masseproduceret. Der findes formentlig kun et eneste eksemplar af mig - det kan man kalde LE. Icon_cool

Folk som ejer et Omega er ikke mere masseproducerede end folk som ejer et IWC. Eller omvendt

Hvis nogen mener de bliver mere unikke, som menneske ved at købe et særligt ur, som ikke er masseproduceret er det jo Deres sag og mig uvedkommende, men jeg frabeder mig at blive kaldt masseproduceret.

Men overhovedet at bringe debatten ned på det niveau er efter min mening uakceptabelt.

vh Baun
Svar
OK jeg forstod bare ikke hvordan ordet masseproduceret mennesker kunne ramme dig personligt,
det gør jeg sådan set stadigvæk ikke,men det er nok det som du nævnte i en anden tråd at man ikke komme tydeligt igennem til alle.

Men fair nok vi er heldigvis ikke ens Icon_cool
Svar
jacob jensen Skrev:OK jeg forstod bare ikke hvordan ordet masseproduceret mennesker kunne ramme dig personligt,
det gør jeg sådan set stadigvæk ikke,men det er nok det som du nævnte i en anden tråd at man ikke komme tydeligt igennem til alle.

Hmmmm ...... personblig ramt. Hvornår bliver man det?

Det gør man når man bliver såret, vred, indineret på egne vegne. Man kan også blive såret, vred, indineret på vegne af en gruppe, men det er en anden og supplerende sag.

Men det kan selvfølgelig også være, at man tager alting for personligt. Det tror jeg nu ikke er tilfældet i netop denne her sammenhæng.

Hvem ønsker at blive kaldt "masseproduceret"? Jeg tror de fleste Omega ejere føler sig lidt peresonlig ramt af den udtalelse, som oven i købet er "helt hen i vejret". Fuldstændig grebet ud af luften uden gran af realitet.

Håber jeg i hvert fald har gjort mig forståelig og afstår for yderligere deltagelse i denne "absurte debat".

vh Baun
Svar
Baun Skrev:
jacob jensen Skrev:OK jeg forstod bare ikke hvordan ordet masseproduceret mennesker kunne ramme dig personligt,

Hmmmm ...... personblig ramt. Hvornår bliver man det?

Det gør man når man bliver såret, vred, indineret på egne vegne. Man kan også blive såret, vred, indineret på vegne af en gruppe, men det er en anden og supplerende sag.

Men det kan selvfølgelig også være, at man tager alting for personligt. Det tror jeg nu ikke er tilfældet i netop denne her sammenhæng.

Hvem ønsker at blive kaldt "masseproduceret"? Jeg tror de fleste Omega ejere føler sig lidt peresonlig ramt af den udtalelse, som oven i købet er "helt hen i vejret". Fuldstændig grebet ud af luften uden gran af realitet.

Håber jeg i hvert fald har gjort mig forståelig og afstår for yderligere deltagelse i denne "absurte debat".

vh Baun
Citat:
A lot of people in this world like Britney Spears.I do not look down at them.I look down on a society that can educate their children to the level of calling that shit for music.I do not like mass produced music or mass produced anything.What i really look down on is not the people without an original thought in their heads who only repeat what they have learnt from others.It is a society that is afraid to tell the truth in case it offends someone.Everything i say is personal Baun and i will always tell the truth as i see it.When i said mass watches for mass people.Think deep about that, Is their no truth in that?Willy
Svar
ali Skrev:A lot of people in this world like Britney Spears.I do not look down at them.I look down on a society that can educate their children to the level of calling that shit for music.I do not like mass produced music or mass produced anything.What i really look down on is not the people without an original thought in their heads who only repeat what they have learnt from others.It is a society that is afraid to tell the truth in case it offends someone.Everything i say is personal Baun and i will always tell the truth as i see it.When i said mass watches for mass people.Think deep about that, Is their no truth in that?Willy

Med det menneskesyn du klart og tydeligt lægger frem her er sagen klar for mig. Jeg deltager ikke i yderligere debatter med dig.

Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)