Svar: 352
Tråde: 31
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Svar: 340
Tråde: 8
Hej Tage
Helt ærligt. Jeg synes ikke du er helt fair her.
Hvad ville du sige til, hvis du stod og blev ekspederet, der kom en ny kunde ind i butikken, hvorefter ekspedienten hurtigt får dig ud af røret for at betjene den nye..... ville du acceptere dette... og hvorfor ikke??? Det er da kun et godt tegn, at ekspedienten tager sig tid til kunden uanset, hvor mange der står i kø. Og en butik som Klarlund (eller andre urbutikker for den sags skyld) ville jeg da helt klart forvente det. Hvis kineserne var i butikken før dig, er det sgu da klart, at ekspedienterne betjener dem færdigt først, før nye kunder kommer til, og et stk. ekspedient kan kun være et sted af gangen.
Men, jeg vil give dig ret i, at ekspedienterne godt lige kunne have gjort opmærksom på, at de havde set dig og, at det nok kunne komme til at tage lidt tid før du kom til. Men på den anden side, kunne du måske også godt selv se, at det ville komme til at tage lidt tid. At du gider stå i 90 min, er da kun din egen skyld. Efter så lang tid burde det da stå klart, at du nok ikke kom til foreløbigt og du nok burde komme igen en anden dag.
Har været i Klarlund på Strøget to gange og begge gange har det været super service.
Hilsen Peter
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Jeg har også prøvet Klarlund et par gange, hvor der var masser af folk fra Japan derinde. De KØBTE virkeligt en god del, til sig selv, til hustruen osv. Måske kunne Klarlund ha et nummersystem, så vidste man hvor langt man var og så man ikke var bange for at blive sprunget over? Lyder da simpelt, og jo brugt en del steder
Jeg fik dog tegn fra ekspedienten (finder dem altid prof og venlige) med en roterende hånd over uret, som bekræftede min formodning om laaaaaang tid, så jeg gik igen i den omgang.
En anden ting: Hvad er det med de mange kunder fra Asien. Det virker, som også skrevet her, som om de kommer i busser. Det må jo være en klar fordel, når de får den danske moms retur, at købe hos Klarlund/I Danmark? Er det bare momsen eller??
vh
•
Svar: 2,247
Tråde: 247
Ja dette har også undret mig, det er tit når man er der inde at der er en del asiater der inde.
plus aura plus, telle est la vie.
•