Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej Jacob Jensen
Der er da ikke noget ved at samle på ure hvis man ikke engang viser dem frem, men et godt eksempel er mit Deepsea, det bruges ofte når man skal vise lidt show off effekt, ikke at det er noget at jeg praktiserer, men bare et ur mange genkender, jeg havde iøvrigt mit på på min ferie næsten uafbrudt i 11 dage, uden at en eneste lagde mærke til det, så er det jo en lidt sjov problematik.
MVH Peter
•
jacob jensen
Unregistered
Helt enig Peter
jeg ville også gerne have et Deep sea på i 11 dage uafbrudt
Det jeg mere spørger ind til er,har alle os urtosser ikke lidt show off i os også dem som foragter det en smule når det bliver bragt op i en tråd.
Jeg syntes som sagt det er fedt nok når det er udført rigtig og med stil,
og som du er inde på kan man selv skrue op og ned for flashen afhængning af hvilke ur og mærke man vælger på dagen
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Hmmm....
Hvis jeg gerne ville signalere succes i livet (rent økomisk og jobmæssigt) ville jeg formentlig kun have 3 ure til over 100K stykket.
Men det har jeg jo ikke. Så hvad er det jeg vil vise? - måske netop, at det er noget andet der tæller. Det er noget særligt! noget man skal vide noget om. Som kræver indsigt, som man har ledt efter og fundet og som "siger en noget".
Jeg har formentlig lidt berøringsangst overfor at fremstå "blæret". Jeg vil langt hellere fremstå som "fornuftig" og som en persom hvor menneskelige værdier står langt over materielle værdier.
Om jeg så vælger rigtigt, når jeg smykker mig med et udvalg af hvad nogen, lidt sarkastisk, kalder gamle morfar ure ved jeg ikke. Jeg håber jo at de mennesker jeg gerne vil signalere til tænker: Det er da et fint gammelt ur - og herligt at nogen har sådan en hobby, sætter sig ind i tingene og nyder at fortælle om det.
Men jeg er meget enig i at vi alle formentlig også er mere eller mindre ops. på hvilke signaler vi sender med det ur vi vælger at gå med. jeg er nok selv mest til det understatede end det der "flasher" for nu at bruge det ord!
vh Baun
•
jacob jensen
Unregistered
Er også enig med dig Baun i godt stykke af vejen,og jeg syntes faktisk det er lidt sjovt for når man begynder at tænke på hvilke signaler man sender hvordan uret fremtræder på armen og alt det andet vi snakker om,er man så ikke allerede lidt over i show off/flash afdelingen
Jeg syntes det
Jeg kunne nu godt finde tre ure til ca 100k stykket som jeg har ledt efter,kræver indsigt og som sagde mig noget
•