Urtræf på Djursland - invitation
#31
Jeg køre fra Århus af kl ca 13.15 og har plads til en, så smid en mail eller ring/SMS..

2077 7770
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
#32
Tak til Thomas for en super god og hyggelig dag i godt selskab Icon_e_biggrin
Svar
#33
Hej

Også en stor tak til Thomas fra mig af, det var superhyggeligt.

MVH Peter
İmage
Svar
#34
ingen billeder ? Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#35
Hej

Ja tak til dig Thomas for rigtig god mad og en hyggelig aften Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
#36
Jeps, stor tak til Thomas for at ligge hus til Icon_e_biggrin Billeder kommer senere idag Icon_e_biggrin
Simon Hedegaard
Svar
#37
Her er lidt billeder, jeg har desværre lavet en træls tanketorsk eller ubevist drejet på indstillings hjulet på mit kamera!!! Så der er helt forfærdeligt genskin i urene som på ingen måde yder dem retfærdighed! Stemning var i top, med masser af ur snak og debat... Så foto koncentrationen var vist røget sig en tur Icon_redface

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Billedet yder desværre ikke den retfærdighed som Peters super lækre vintage Rolex'er fortjener!


Fik ikke taget nogen af Micki's ure, men dem kan i jo se i meget bedre kval. på hans hjemmeside Icon_e_biggrin
Simon Hedegaard
Svar
#38
Hej!

Tak for sidst, det var hyggeligt.

Spændende at få set nogle Rolex'er og andre flotte ure, der findes jo tilsyneladende andet end vintage Omega ure, he he Icon_e_smile Man kunne jo blive helt fristet af et nyere Rolex eller Seamaster 300.

Mvh.
Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
#39
Skidt med genskindet - og tak for billeder, om ikke andet er det altid hyggeligt at gense de hyggelige mennesker
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)