Urdebatten / Urforum
Urtræf på Djursland - invitation - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Urtræf på Djursland - invitation (/showthread.php?tid=74305)

Sider: 1 2 3 4


Urtræf på Djursland - invitation - TDN - 18-07-2010

Hej!

Hvis der er opbakning til det, vil jeg invitere til urtræf enten fredag d. 6/8 eller lørdag d. 7/8 i Pindstrup på Djursland (ca. 35 km fra Århus).

Jeg sørger for Weber, (overdækket terrasse, hvis vejret driller) tilbehør (kartoffelsalat, salat, flutes, m.v.) i medbringer selv drikkevarer og kød til grillen.

Der er plads til ca. 10 deltagere. Håber på masser af ursnak og hygge (jeg har godt af at se andet end Omega vintage, man skulle jo nødigt blive alt for ensporet Icon_smil )

Mvh.
Thomas


Re: Urtræf på Djursland - invitation - Fumle - 18-07-2010

Hej TDN

Jeg bor i Mørke så moooooooooooon ikke jeg kigger forbi Icon_smil Dejligt med en frænde i TÆT nærhed


Re: Urtræf på Djursland - invitation - Tukjær - 18-07-2010

Jeg tror også godt at jeg kan deltage.....

EDIT: Det kommer til at knibe alligevel, desværre Icon_e_sad


Re: Urtræf på Djursland - invitation - Hedegaard - 18-07-2010

Jeg kunne også meget vel være interesseret i at deltage... super initiativ Icon_e_biggrin


Re: Urtræf på Djursland - invitation - ibrene - 18-07-2010

Hej TDN.

Godt initativ, jeg bor i Grenå og ville gerne deltage, men har desværre arbejdsweekend Icon_e_sad Icon_e_sad .

Mvh Peter...


Re: Urtræf på Djursland - invitation - Mads Gjødesen - 18-07-2010

Jeg er desværre forhindret den weekend Icon_e_sad Men god fornøjelse... Icon_e_biggrin

/Mads


Re: Urtræf på Djursland - invitation - Geodoc - 19-07-2010

@Thomas. - Fint initiativ, som jeg har organiseret i en beslutningstabel:

İmage

Det viser sig, at jeg ligger lunt i udfaldsrummet (bortset fra salat); men dumper på tema.
Jeg vil derfor gerne skrives op som nr. 11 - eller første suppleant, dersom nogen af de 10 andre får forfald. - I tilfælde af deltagelse, vil jeg tage et par quartz ure med.
- Det er ganske vist ikke noget pæne folk taler om. Måske derfor det ligger så naturligt for mig Icon_e_wink
Vi ses (muligvis)

Med venlig hilsen - Geodoc


Re: Urtræf på Djursland - invitation - TDN - 19-07-2010

Geodoc Skrev:@Thomas. - Fint initiativ, som jeg har organiseret i en beslutningstabel:

İmage

Det viser sig, at jeg ligger lunt i udfaldsrummet (bortset fra salat); men dumper på tema.
Jeg vil derfor gerne skrives op som nr. 11 - eller første suppleant, dersom nogen af de 10 andre får forfald. - I tilfælde af deltagelse, vil jeg tage et par quartz ure med.
- Det er ganske vist ikke noget pæne folk taler om. Måske derfor det ligger så naturligt for mig Icon_e_wink
Vi ses (muligvis)

Med venlig hilsen - Geodoc


Mht. salaten så er det bare at undgå den. Der må tales alt det man har lyst til om Omega, jeg vil endda glæde mig til det, det er et ur-træf så alle "trosretninger" er velkomne selv Quartz Icon_smil

Mvh
Thomas


Re: Urtræf på Djursland - invitation - baun - 19-07-2010

Ærgeligt....

Det ligger midt i min ferie, så jeg må takke nej.

vh baun


Re: Urtræf på Djursland - invitation - HenrikSMøller - 19-07-2010

Super initativ, jeg kunne da godt tænke mig at deltage, selvom jeg kun har et par Omega´er at bidrage med..

Geodec kan evt. få et lift, så kan rødvin påføres i beslutningstabellen med et plus... Icon_razz