Grønne Rolex hologram
Hej!

Jeg har en bekendt, som ejer et Rolex ur og han er rigtig glad for det. Hans ur har det grønne Rolex hologram, men det er ved at falde af Icon_e_confused- er det noget som nogle af jer har set før?

Iøvrigt har mit Rolex også det hologram, og synes også det har flyttet sig lidt, fra hvor det sad i starten
Svar
Som jeg har forstået det, er det bare et klistermærke det med tiden bliver slidt af.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Jamen det er nemlig bare et klistermærke. Så man kan nok ikke undgå det falder af
Svar
Det første jeg gjorde var at fjerne det.................
Svar
Kim T Skrev:Det første jeg gjorde var at fjerne det.................
Det samme som Kim T
Svar
Okay mange tak for de hurtige svar! Icon_e_biggrin
Svar
Bare pil det klistermærke af...

Efter sigende stoppede Rolex i øvrigt med at anbringe det grønne klistermærke på bagkassen med Z-serien (2007) af to årsager:

1) Der var i sjældne tilfælde opstået "steel pitting" (korrosion) under klistermærket grundet saltvand (og sved) som var blevet fanget der og havde haft mulighed for at "æde" sig ind i stålet.

2) Bakterier havde ligeledes glimrende grobund under klistermærket, hvilket kunne føre til udslæt på håndleddet.
Mvh., Bo.
Svar
SPACE-DWELLER Skrev:Bare pil det klistermærke af...

Efter sigende stoppede Rolex i øvrigt med at anbringe det grønne klistermærke på bagkassen med Z-serien (2007) af to årsager:

1) Der var i sjældne tilfælde opstået "steel pitting" (korrosion) under klistermærket grundet saltvand (og sved) som var blevet fanget der og havde haft mulighed for at "æde" sig ind i stålet.

2) Bakterier havde ligeledes glimrende grobund under klistermærket, hvilket kunne føre til udslæt på håndleddet.

Begge grunde var noget jeg havde overvejet som et evt. problem, tak for oplysningen Bo!

PS. Har du fået nogle nye spændende sager?
Svar
Hej Benny,

jo, der er kommet lidt nyt siden sidst (glas brevvægt, sølv bogmærke etc.), og der er også noget på vej...

Jeg opdaterer lige tråden omkring Rolex tilbehør med et par fotos, når tingen ankommer.
Mvh., Bo.
Svar
SPACE-DWELLER Skrev:Hej Benny,

jo, der er kommet lidt nyt siden sidst (glas brevvægt, sølv bogmærke etc.), og der er også noget på vej...

Jeg opdaterer lige tråden omkring Rolex tilbehør med et par fotos, når tingen ankommer.

Super Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)