Urdebatten / Urforum
Grønne Rolex hologram - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Tråd: Grønne Rolex hologram (/showthread.php?tid=74407)

Sider: 1 2

Grønne Rolex hologram - Stenbukken - 04-08-2010

Hej!

Jeg har en bekendt, som ejer et Rolex ur og han er rigtig glad for det. Hans ur har det grønne Rolex hologram, men det er ved at falde af Icon_e_confused- er det noget som nogle af jer har set før?

Iøvrigt har mit Rolex også det hologram, og synes også det har flyttet sig lidt, fra hvor det sad i starten

Re: Grønne Rolex hologram - Nopanic - 04-08-2010

Som jeg har forstået det, er det bare et klistermærke det med tiden bliver slidt af.

Re: Grønne Rolex hologram - Stenbukken - 04-08-2010

Jamen det er nemlig bare et klistermærke. Så man kan nok ikke undgå det falder af

Re: Grønne Rolex hologram - KimT - 04-08-2010

Det første jeg gjorde var at fjerne det.................

Re: Grønne Rolex hologram - Morten Bekker_phpbb3_import15739 - 04-08-2010

Kim T Skrev:Det første jeg gjorde var at fjerne det.................
Det samme som Kim T

Re: Grønne Rolex hologram - Stenbukken - 04-08-2010

Okay mange tak for de hurtige svar! Icon_e_biggrin

Re: Grønne Rolex hologram - SPACE-DWELLER - 05-08-2010

Bare pil det klistermærke af...

Efter sigende stoppede Rolex i øvrigt med at anbringe det grønne klistermærke på bagkassen med Z-serien (2007) af to årsager:

1) Der var i sjældne tilfælde opstået "steel pitting" (korrosion) under klistermærket grundet saltvand (og sved) som var blevet fanget der og havde haft mulighed for at "æde" sig ind i stålet.

2) Bakterier havde ligeledes glimrende grobund under klistermærket, hvilket kunne føre til udslæt på håndleddet.

Re: Grønne Rolex hologram - Speedy - 05-08-2010

SPACE-DWELLER Skrev:Bare pil det klistermærke af...

Efter sigende stoppede Rolex i øvrigt med at anbringe det grønne klistermærke på bagkassen med Z-serien (2007) af to årsager:

1) Der var i sjældne tilfælde opstået "steel pitting" (korrosion) under klistermærket grundet saltvand (og sved) som var blevet fanget der og havde haft mulighed for at "æde" sig ind i stålet.

2) Bakterier havde ligeledes glimrende grobund under klistermærket, hvilket kunne føre til udslæt på håndleddet.

Begge grunde var noget jeg havde overvejet som et evt. problem, tak for oplysningen Bo!

PS. Har du fået nogle nye spændende sager?

Re: Grønne Rolex hologram - SPACE-DWELLER - 05-08-2010

Hej Benny,

jo, der er kommet lidt nyt siden sidst (glas brevvægt, sølv bogmærke etc.), og der er også noget på vej...

Jeg opdaterer lige tråden omkring Rolex tilbehør med et par fotos, når tingen ankommer.

Re: Grønne Rolex hologram - Speedy - 05-08-2010

SPACE-DWELLER Skrev:Hej Benny,

jo, der er kommet lidt nyt siden sidst (glas brevvægt, sølv bogmærke etc.), og der er også noget på vej...

Jeg opdaterer lige tråden omkring Rolex tilbehør med et par fotos, når tingen ankommer.

Super Icon_e_wink