Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Min kone har for nylig købt et Sony Bravia 40 tommer 100 hertz fjernsyn, og det kan vise fjernsyn præcis ligesom det gamle 28 tommer Philips.
MVH Peter
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Jeg har et SAMSUNG som er et par år gammelt - 32" - medmindre der er sket en revolution ville jeg ikke købe SAMSUNG - det har en mærkelig menu-opbygning og det bruger laaang tid på at starte op og på at skifte fra en kanal til en anden!
DERIMOD har min "bonussøn" et PANASONIC Plasma - og det er noget der virker - hurtigt og knivskarpt billede.
Så at Elgiganten pt. har tilbud på et Panasonic Plasma TXP42C2E til 3.500,-kr.
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
jacob jensen
Unregistered
hannover_dk Skrev:jacob jensen Skrev:jeg ryger nok på et Samsung (af særlige årsager som ikke har noget med TV at gøre) LED TV og et af deres minianlæg med DVD/blueray
som kan "snakke" med TVet de skulle også levere ok kvalitet er jeg blevet fortalt
skal ud og købe det på fredag,var ude at købe motoriseret vægbeslag idag 
Motoriseret vægbeslag. Hvor langt kan det dreje TV'et (hvor mange grader) - Kan det vend det helt lodret 90 grader ud fra vægen
vh
Det præcise tal er ikke oplyst på mit,tror dog godt det kan køre tæt på 90 grader ud fra væggen,
men der er remote control med aut. home mode så er jeg solgt
Plasma kunne jeg aldrig finde på at købe,det skal være et LED fordi det er tyndere og bruger mindre strøm
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
jacob jensen Skrev:Det præcise tal er ikke oplyst på mit,tror dog godt det kan køre tæt på 90 grader ud fra væggen,
men der er remote control med aut. home mode så er jeg solgt 
Ha - det er der også på mit gamle B&O TV du
vh
•
Svar: 694
Tråde: 23
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 1
JohnFyn Skrev:Jeg har et SAMSUNG som er et par år gammelt - 32" - medmindre der er sket en revolution ville jeg ikke købe SAMSUNG - det har en mærkelig menu-opbygning og det bruger laaang tid på at starte op og på at skifte fra en kanal til en anden!
Jeg har det på præcis samme måde. Fjernbetjeningen og den generelle styring af samsung er efter min mening håbløs. Her kunne de lære meget af Sony (eller til dels Philips)
Med venlig hilsen
Jesper
I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
•
jacob jensen
Unregistered
Ja jeg ved godt at de har haft det i mange år,jeg har altid syntes det var en fed detalje på deres TVer

(men drejefoden var ekstra udstyr mener jeg

)
men når man nu ikke vil købe deres fladskærme så bliver man jo glad for at det sidder i beslaget
Fruen ryster bare på hovedet ad mig,og siger så er der jo en fjernbetjening mere at holde styr på
der er så meget kvinder ikke forstår
Jeg må lige tjekke op på den menu styring når jeg lander i butikken men mon ikke den kan læres
•
Svar: 720
Tråde: 122
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Samsung LED har en fed menu SLUT PRUT

har også et LCD den er ikke den samme menu
kan bare ikke fatte at der er rigtig mange der er til SONY LCD/LED men nu var det alså Samsung der kom først med LED
så de andre har nok lånt fra dem
jacob jensen Skrev:Ja jeg ved godt at de har haft det i mange år,jeg har altid syntes det var en fed detalje på deres TVer
(men drejefoden var ekstra udstyr mener jeg
)
men når man nu ikke vil købe deres fladskærme så bliver man jo glad for at det sidder i beslaget
Fruen ryster bare på hovedet ad mig,og siger så er der jo en fjernbetjening mere at holde styr på
der er så meget kvinder ikke forstår 
Jeg må lige tjekke op på den menu styring når jeg lander i butikken men mon ikke den kan læres 
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Det der Anynet fra Samsung har jeg nu aldrig kunnet få til at virke...og det selvom jeg har både TV og HD/DVD fra Samsung.....
Et opkald til deres hotline gav blot en bemærkning om at "det ikke rigtig virkede"....
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•