Nyt TV
Står og skal købe nyt TV og jeg aner ikke det store om hvad man skal se og gå efter
hvilke ville i købe Icon_question fruen går kun med til max 42 tommer og jeg vil ikke bruge mere end max 10k
(dog gerne mindre)
Svar
Pris og kvalitet følges rigtig godt ad her. Samlet vinder i Tænks fladskærmstest, i øvrigt:

[url]"http://www.getmore.dk/detalje-side.aspx?ProductGuid=KDL40Z4500AEP" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.getmore.dk/detalje-side.aspx ... 40Z4500AEP[/url]
De venligste hilsner, John
Svar
Tror faktisk det er et af dem jeg har kiggede på Icon_cool
Svar
Hvis du venter lidt op ad dagen til Claus T får øjne så kan han ganske givet fortælle hvilken model man får mest for pengene i for tiden Icon_e_biggrin
Svar
Jeg har checket top 3 listen på Tænks hjemmeside, og det var alle Sony modeller. Dén, som jeg linkede til ovenfor, var testvinder, og samtidig det TV, som var at finde billigst på pricerunner.

Nogle gange, så føres en af modellerne i Bilka. Mine svigerforældre købte f.eks. nr. 3 på testlisten til 6500 kr. - alt inklusive Icon_e_surprised

Kun meget få procentpoint adskiller nedenstående modeller fra hinanden. Du får lige de tre øverste i testen:

Sony KDL40Z4500
Sony KDL40Z5500
Sony KDL40W4500

Jeg har kun kigget 40" TV.
De venligste hilsner, John
Svar
Det komme jo an på hvad i vil bruge tvet til.
Ser i mange film eller er det bare til at se nyhederne kl 18 ?
Det komme selvfølgelig også an på hvor stor jeres stue, eller hvor tvet nu skal stå, er.

Personligt starter jeg ved 42 tommer, og kunne aldrig finde på at købe mindre til min stue.
Indrømmet, jeg kan godt lide at se film, og det er en del af oplevelsen at det er en stør skærm.
Men selvfølgelig alt med måde.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
CFT Skrev:Hvis du venter lidt op ad dagen til Claus T får øjne så kan han ganske givet fortælle hvilken model man får mest for pengene i for tiden Icon_e_biggrin
Personligt ville jeg vælge Sony eller Philips. Men jeg må også erkende, at jeg ikke går så meget op i det længere. Er ved at blive omskolet til hvidevarer Icon_mrgreen Jeg har jo ikke det store personlige salg længere...
Svar
Det er mest mig og min datter der bruger TVet fruen i huset ser næsten aldrig TV,
det skal hænge på væggen da vores stue ikke er særlig stor derfor vil jeg gerne op i 42
mens fruen siger en 40 er rigelig stor (hendes argument er at et TV ikke er særligt kønt hvad jeg selvfølgelig ikke forstår en pind af Icon_e_biggrin )

Tror jeg vil gå efter en 42 og så en der give høj value
takker for input so fare just keep coming også meget gerne fra the big T Icon_e_biggrin
Svar
Bilka Næstved havde i sidste uge tilbud på 50" til 6.9 k for et samsung.
venligst
Allan
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
Det var godt nok billigt
ud fra hvad jeg har læst er Samsung OK kvalitet Icon_question
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)