Sub & Dweller
Ja jeg har prøvet et DS hos Klarlund DEJLIG klokke Icon_cool
den er virkelig lækker og passer perfekt men desværre også ude over det budget jeg vil bruge.

Syntes jeg ikke rigtig en SDer passer så køber jeg slet ikke noget pt.
Svar
Nej det kan jeg godt forstå.
Men grunde til jeg spurgte, er bare at der jo er stor forskel på DS og SD.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Der er meget forskel jeg mener at Rolex med det ur vender sig til en hel ny kreds af kunder som aldrig har haft Rolex før,
tror også at det er derfor at mange af de "gamle" Rolex tilhængere har det lidt svært med uret det er meget uRolex på nogle fronter Icon_cool

Men et fedt ur det er hævet over enhver tvivl
skulle man sige en mangel så har det ikke helt den klassiske historie som hænger på SDeren,
det er jo klart nok da modellen er så ny som den er så det kan komme Icon_cool

Men 2 ure i min winder med den historie som der hænger på SDeren og Memovoxen ville heller ikke være dårligt Icon_e_biggrin
Svar
Min løsning på det lille problem.. Icon_e_biggrin

[url]"http://peecee.dk/upload/view/247024" onclick="window.open(this.href);return false;">http://peecee.dk/upload/view/247024[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;
Svar
Broken link
İmage
Svar
Hmm, det burde være ok nu..
Svar
jaaa det virker;)
İmage
Svar
Hej Jacob Jensen

Det ur du ønsker dig tror jeg er en Deepsea, det andet ur er kun næsten det ur du vil have, så hvorfor ikke vente lidt og finde de sidste mønter, men igen bare min mening. Icon_e_smile

MVh Peter
İmage
Svar
Det kunne jeg også peter men så har jeg flere mønter i ure end jeg ønsker pt
og mit JLC kan jeg ikke sælge.

DSeren er også i en prisklasse hvor jeg ikke ville kunne være så careless med mit ur som jeg
ønsker at være når jeg har en diver på (ikke noget at gøre med ikke at passe på)

Fik jeg en SDer ville jeg kunne gå mere afslappet med uret og trække lidt på skulderen
af evt. ridser.

Men du har ret DSeren er en Rolex lige efter min smag Icon_cool
Svar
Jeg tror også DS er det du stikker næsen op efter, men forstår også helt din beslutning. Så og så mange penge vil jeg have i ure og føle mig godt med overfor resten af familiens behov, og det er så det. Den slags behøver ikke at ha at gøre med at man ikke kan skaffe pengene til det dyre ur, men at man ikke vil bruge dem sådan - ganske enkelt og fint nok.

Jeg forstår også ønsket om en beater du ikke skal gå og frygte for hele tiden. Tag en brugt SD (skrev ds først sorry) f.eks - (ja jeg ville ha tritium og pleksi som let poleres eller skiftes) som har taget kantstensafskrivning og har fået sine første ridser, uden at på nogen måde at være "baldret" (ved ikke om ordet er copy-right-protected af Mads G Icon_e_biggrin )

Du vil dels ikke kunne tabe det store på et sådanne, hvis du en dag fortryder, og det vil turde gå gennem døre med ærmerne smøget op, uden at skulle gå sidelæns og virke paranoid.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)