Billeder fra Baselworld 2010
KlausM Skrev:Rolex må da ha mere at byde på! Spændende om der kommer nyt frem i dag.
Mvh
Klaus

Ja, der har jo været billeder fremme af en Explorer II med orange skrift og stor orange viser - den ser lækker ud! Icon_e_surprised

Mvh Henrik
İmage
Svar
Ingen nyheder idag fra Rolex udover det som blev vist igår på diverse fora. Ny Explorer, Ny Sub LV, Sub Stål date og ny lady datejust. Rolex hjemmeside er opdateret med nyheder nu. Dog stadig rygter som om den Explorer (Orange) som Henrik skriver om. ...
vh Hans Henrik
Svar
Der optræder en opdateret Explorer II med orange 24H viser i denne video: Rolex video

Om videoen så er rigtig...?
İmage
Svar
Og forøvrigt virtuel tur rundt i Basel World med meget mere;

[url]"http://www.thetimetv.com/index.php?bcpid=1859671257&bclid=13911844001&bctid=27895267001" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.thetimetv.com/index.php?bcpi ... 7895267001[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;
Svar
Hej

Den nye Tudor Chrono, må jeg bare eje, og superfede billeder af en gammel Porsche 906. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Den nye Tudor Chrono, må jeg bare eje, og superfede billeder af en gammel Porsche 906. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Det kunne jeg også godt forestille mig at jeg kommer til på et tidspunkt Peter Icon_exclaim
Svar
Jeg er helt på linie med jer i tudor kronograferne - flotte vintage look. HVIS man nu ikke kan lide lagkage, så vil jeg bare lige pege på Zenith også har noget pænt at byde på igen - uden lagkage - En lidt lang musik, men ca 1,20 inde, ser man uret godt - og FLOT synes jeg. Hvis ikke jeg var for fedtet til nye ure, sååååå
http://www.youtube.com/watch?v=Dfb5jRPfknM
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jep flot flot Zenith skive. Men er ikke vild med urkassen.
Svar
Clubman Skrev:
Len Skrev:Umiddelbart synes jeg ikke så godt om den nye sub LV, men det kan være den ser anderledes ud når man ser den live.

+1, personligt er det LV heller ikke min smag, når jeg ser billederne Icon_e_sad .
Og ja nogle ure ”vinder” ved at komme på armen, men andre er ”gode” på arm OG billeder Icon_exclaim .

Ps. Er glad for, at jeg fik et LV ”på armen” i okt. 2009 Icon_e_wink .
İmage

Pps. Betyder det så nu, at jeg skal ud og finde et ”normalt” 16610, inden det nye ”kommer på gaden” Icon_question .

Eller rykker, supercase, maxidial, opdateret lås og keramisk lynette, bare for vildt Icon_question .

Det kommer vel lidt an på om du vil gå retro og have en 16610 inden den ikke kan fåes ny mere. Jeg synes den nye model er rigtig lækker og ville selv gå efter den nye sub hvis jeg skulle vælge mellem Sub 16610 og Sub 116610 ( den er sat i udlandet til at koste lidt mere end GMT C koster).
vh Hans Henrik
Svar
Peter_H Skrev:Jo, som ventet er Sub'en blevet opdateret med Supercase, Maxidial og keramisk lynette. Der har været en del snak om hvorvidt Kermit'en ville komme i en ny udgave, og det er så tilfældet.

Hvad betyder supercase? Er den blevet større rent fysisk eller..?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)