Billeder fra Baselworld 2010
Så er der nyt fra Basleworld 2010:

Ny Submariner

Ny Submariner LV med grøn skive

Ny Explorer

Der kan findes billeder på r-l-x og rolexforums!
İmage
Svar
Går ikke ud fra at der er problemer i at linke til billeder?

Fra r-l-x:

İmage

İmage
İmage
Svar
Er det ikke først imorgen de vil blive vist?

Og har sub'en isåfald ikke fået ny kasse ala den gmt har nu??

Hilsen
NW
Svar
Man kan ramme direkte ind i r-l-x her:

http://www.r-l-x.de/wbb2/thread.php?thre...=0&page=27

eller her:

http://www.r-l-x.de/wbb2/thread.php?thre...00793&sid=
Men serveren var overbelastet tidligere!

/Bjørn.
Svar
Jo, som ventet er Sub'en blevet opdateret med Supercase, Maxidial og keramisk lynette. Der har været en del snak om hvorvidt Kermit'en ville komme i en ny udgave, og det er så tilfældet.
İmage
Svar
Ja, det er jo altsammen meget kedeligt og forudsigeligt. Til gengæld snupper Tudor vist al opmærksomheden. Kunne godt se ud til at jeg skal have min første Tudor i hvert fald Icon_e_surprised :

İmage

İmage
(Billeder fra James Dowling, TimeZone)

Mvh Henrik
İmage
Svar
Ja. Tudor er da helt fremme i retro bussen, faldt lige over et close up billede:
İmage
İmage
Svar
Umiddelbart synes jeg ikke så godt om den nye sub LV, men det kan være den ser anderledes ud når man ser den live.
vh Hans Henrik
Svar
Len Skrev:Umiddelbart synes jeg ikke så godt om den nye sub LV, men det kan være den ser anderledes ud når man ser den live.

+1, personligt er det LV heller ikke min smag, når jeg ser billederne Icon_e_sad .
Og ja nogle ure ”vinder” ved at komme på armen, men andre er ”gode” på arm OG billeder Icon_exclaim .

Ps. Er glad for, at jeg fik et LV ”på armen” i okt. 2009 Icon_e_wink .
İmage

Pps. Betyder det så nu, at jeg skal ud og finde et ”normalt” 16610, inden det nye ”kommer på gaden” Icon_question .

Eller rykker, supercase, maxidial, opdateret lås og keramisk lynette, bare for vildt Icon_question .
Mvh Palle A.K.A Clubman
Svar
Rolex må da ha mere at byde på! Spændende om der kommer nyt frem i dag.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)