Iphone eller HTC magic Google mobil
Lyder interessant, men hvordan dækker garantien, har apple en international garanti?
Svar
jeg må sige jeg er oz frisk på en 3GS, har en alm 1G, og er stadig superglad for den, men den er ved at være kørt død på batteriet. Den har aldrig været slukket.....

Mikael
Svar
rolexson Skrev:Lyder interessant, men hvordan dækker garantien, har apple en international garanti?

Apple har worldwide garanti hvis man har den originale salgskvittering. På deres site kan man endvidere slå op på serie # hvor meget garanti der evt. er tilbage.

M
Svar
Mikael Lange Skrev:jeg må sige jeg er oz frisk på en 3GS, har en alm 1G, og er stadig superglad for den, men den er ved at være kørt død på batteriet. Den har aldrig været slukket.....

Mikael

Efter et par dage med Iphone må jeg sige den er sprød!
Jeg synes det går stærkt når den er på mit trådløse og det kører også på 3G nettet. Jeg har ikke nogen anden Iphone at sammenligne med - men fedt, at det bare fingerer. Derudover er den jo kanon let at sætte op til bruger behov og indstillinger.
Jeg har ikke noget data abo. men overvejder at få et.
Derudover skal jeg lige vende mig til, at den er lidt tung og større end min forrige mobil.

Regards
Morten
Svar
JK Skrev:Tak for oplysningen om ebay og Italien.
Det er særdeles interessant!
Jens-Kristian

Tjek evt. også denne side http://iphoneguide.dk/nyheder/hvor-kan-m...bonnement/

Opdateret i november 08, men giver en oversigt over hvilke lande hvor lovgivningen kræver mulighed for oplåste iPhones.

/TS
When a man has a world in his hands, you expect to find a Rolex on his wrist.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)