19-06-2009, 02:41 PM
Som overskriften siger. Jeg kunne godt bruge nogle erfaringer. Jeg står overfor at skulle ha ny mobil.
Hilsen
Morten
Hilsen
Morten
|
Iphone eller HTC magic Google mobil
|
|
19-06-2009, 02:41 PM
Som overskriften siger. Jeg kunne godt bruge nogle erfaringer. Jeg står overfor at skulle ha ny mobil.
Hilsen Morten
20-06-2009, 10:22 AM
Jeg har købt en HTC Magic med "3", AKA "Google telefonen" - er for så vidt meget tilfreds, men man kan godt mærke, at softwaren er ny og måske trænger til lidt yderligere udvikling, f.eks. i forhold til Windows Mobile. Der er f.eks. ikke nogen egentlig file browser og billed galleriet fungerer ikke særligt godt.
Men da Android er et "open source" styreprogram, hvor alle brugere frit kan udvikle programmer, så skal det nok komme - der er allerede mulighed for at downloade alskens programmer (seriøse såvel som mindre seriøse) på "Android Market", som telefonen linker til. Som sagt så fungerer den godt som en egentlig telefon, men mangler at blive finpudset noget, hvis den skal komme op på siden af Iphone som et "multi-redskab", som jeg ser det. Internet browser og mailklient er dog funktionelt helt i orden, så basalt set fungerer den som den skal. Desværre er mit erfaringsgrundlag med Iphone meget begrænset, så det er svært for mig at sammenligne - men jeg må gå til bekendelse og indrømme, at hvis jeg havde haft pengene og hvis "3" havde haft den på programmet, så havde jeg nok valgt en Iphone i stedet for /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
21-06-2009, 12:05 PM
Jeg kender ikke HTC's nye, men jeg har haft rigtig mange andre telefoner. Jeg købte iPhone 3G, da den kom frem, og det har jeg aldrig fortrudt! Det er en super telefon, og den er lige blevet endnu bedre med den nye software-verison 3.0. Endnu bedre bliver den nye udgave 3G S, som meget snart kommer.
Det er ærgeligt, at man kun kan købe den med abonnemet hos Telia og Sonofon. Jeg betalte de ekstra 500 kr. for at få den låst op straks. Så kom den ca . til at koste 5500 kr incl. det halve års forbrug, som jeg "smed væk", for Telias 3 G dækning er en joke. Ikke billigt, men pengene værd efter min mening! Jens-Kristian PS: Det skal siges, at jeg er Mac-bruger.
21-06-2009, 12:44 PM
JK Skrev:Det er ærgeligt, at man kun kan købe den med abonnemet hos Telia og Sonofon. Jeg betalte de ekstra 500 kr. for at få den låst op straks. Så kom den ca . til at koste 5500 kr incl. det halve års forbrug, som jeg "smed væk", for Telias 3 G dækning er en joke. Ikke billigt, men pengene værd efter min mening! Det skal lige siges, at hvis man køber HTC Magic med 3 abbonnement, så kan man slippe med at lægge 8-900 kr. på disken - det tæller også lidt til Android´s plusside ! Og 3`s 3g dækning er i top !!!! Jeg har i hele sidste uge stået på Børsmose Skole midt i Oksbøl øvelsesterræn og har haft tålelig, grænsende til udmærket, dækning !! Jeg kan kun gentage - den dag 3 får Iphone på programmet, så er den rigtige kombination opnået. Men indtil da, så er jeg for nærig til at lægge 5-6000 kr. for en telefon ! Men det er selvfølgelig bare min mening /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
21-06-2009, 07:40 PM
Jeg har en HTC Win. cruise model 2009 - som jeg har sat til salg, vi blev aldrig gode venner. GPS er kanon.
Derfor er jeg en smule skeptisk overfor Googlemodellen. Men på den anden side så er der er jo tale om et helt nyt system. Også er der jo den nye fra Apple. Men er Iphonen ikke lidt stor? Prisen venter jeg på. Min udbyder her i Luxembourg sælger den gamle Iphone model til ok pris - mon ikke den nye går samme vej. Jeg venter. Tak for Jeres indput. Jeg ved sgu ikke hvad jeg skal købe endnu. Det hjælper nok at få leget lidt med dem ned i butikken. Hilsen Morten
21-06-2009, 08:13 PM
Jeg er udover at være urnørd osse mobilnørd så det her er lige vand på min mølle. Jeg skifter mobilud 2-3 gange om året og har efterhånden været en del omkring.
Først skal du gøre dig klart hvad du skal bruge din mobil til ? Hvis ikke du taler særligt meget (eller er tæt på en stikkontakt konstant) og mest går efter multimedie funktionerne og wow effekten er en Iphone helt klart den fedeste mobil der findes. Windows mobiler prøver at være bedste til det hele men gør ikke ret meget særligt godt synes jeg. Derfor er der mange producenter der lægger deres eget styreprogram oveni... Som bar gør alting langsommere ! Jeg selv bruger iøjeblikket en Nokia E71 som jeg er super tilfreds med. MEN jeg skal da prøve den næste Iphone når den kommer.. Måske kan den holde strøm en hel dag God fornøjelse med dit mobilkøb Mvh Bjarne
21-06-2009, 08:36 PM
Mester Skrev:Jeg er udover at være urnørd osse mobilnørd så det her er lige vand på min mølle. Jeg skifter mobilud 2-3 gange om året og har efterhånden været en del omkring. Hej Bjarne Hvor fedt! Jeg er ikke den eneste der skifter mobil tit. Jeg har lige nu en N79 (ud over HTCen) - fed mobil - men det er tid til et skift. Jeg bruger min mobil til alt. Lyd, billede,aftaler, spil, foto etc Derudover - hvis en mobil har en mangel - så skal jeg nok finde den...... Tror jeg nok.
22-06-2009, 08:17 AM
Hej
Jeg har haft et utal af mobiltelefoner, men jeg må sige at ingen af dem er i nærhenden af Iphone 3G når det gælder betjening, fuktioner og ydelse. Det er suverænt den bedste telefon jeg nogensinde har haft, så den kan klart anbefales. Mvh. Allan
25-06-2009, 08:59 AM
Helt klart Iphone.....Har den selv og overvejede den nye htc magic, men den imponerede mig sgu ikke.
Nu er jeg så skrevet op til den nye Iphone 3g S så sønnen kan få den gamle Iphone 3G! ___________________________
Rolex Seadweller 16600 2008 IWC BP 5002 2005
25-06-2009, 09:59 PM
Jeg har haft et utal af telefoner - skiftede i en lang periode et par gange årligt. Jeg har haft flere smartphones - lige fra den første mursten fra Nokia, den første 380 fra Ericsson, en HTC, en masse "almindelige" Nokia osv.
Iphone er uden sammenligning det bedste stykke elektronik (ikke bare telefon) jeg har haft. En masse super gode programmer, en super nem telefon at bruge, enkel opsætning til exchangeserver, og så en super backup mulighed via Itunes, hvor man så naturligvis får sin musik med sig .... osv. osv. osv. Jeg er helt solgt .... og selvfølgelig er der nogle småfejl som på alle andre telefoner. Husk hvis man har fastmonteret navigation eller anden bluetooth enhed, så er det ikke alle systemer Iphone kan arbejde sammen med, idet Iphone ikke bruger remote sim access profile. NP |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|