Hvordan ser jeres transportmiddel ud?
jacob jensen Skrev:Jeg vil bestemt ikke kalde nye biler fra rolles og bentley for skrammel,de er fyldt
med pålidelig tysk teknik.

Det var mere hende gamler daimler jeg tænkte på den vil jeg personlig kalde skrammel
any day.
Det er slet ikke umuligt, men jeg vil hellere se Dronninge køre af sted fra en barnedåb i Daimleren end i den kedelige Toyota du - Pointen er, at der er kvalitet nok i Daimleren til at bringe Dronningen og Prinsegemalen (flot ord ikke) hjem, og dronninger skal se ud som dronninger - tale lidt sjovt, vinke med baghånden udad, meget gerne virke begavede og have lidt gode interesser (som jeg synes Dr. M. lever fint op til) - og ikke suse rundt i en moderne CO2 venlig Toyota som ligner alle de andre nye biler idag - men i en gammel Daimler e.l.
Toyotaen kan hun gi til Løkke eller en af andre. (ved godt det er Lexus - men alligevel)

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg er som sådan enig i at en Lexus mere er en bil i direktørklassen. Min mening om hvad min "chef" bør køre i og hvornår vil jeg holde for mig selv eller i hvertfald uden for "offentligheden" som sådan et forum her vel er.

Mine udtalelser var bare mere møntet på bilen som jeg bare kan mærke er en bil man bliver mere og mere glad for jo mere man bruger den.'

Angående den Bentley som "vi" normalt" bruger og som kun er 4 år gammel vil jeg bare sige at jeg er ikke særligt imponeret over kvaliteten eller pålideligheden.
Svar
Lexus er da super lækre og luksuriøse biler med høj driftssikkerhed og kvalitet. MEN de er da total blottet for x-faktor Icon_e_sad Det er en fin direktions/minister vogn, men absolut ikke noget jeg ville vælge i den prisklasse. Lidt som at købe et Seiko Springdrive til 40 k. Jeg har intet objektivt at udsætte på produktet, men kunne ALDRIG finde på at købe det.

/Mads
Svar
En Lexus skal købes brugt der er bil for ALLE knasterne,og der er en der har taget
det store afskrivning smæk for dig Icon_cool .

På det amerikanske marked har Lexus i flere år sat de tre store fra tyskland på
plads når de er blevet sammenlignet bla. på kvaliteten,samt været den meste solgt i sin
klasse.

Måske det er bøjet lidt af nu med krisen som ligger over dem/os pt.
Svar
Smag og behag er jo heldigvis forskellig. Sådan er det jo osse med vores kære ure.

Jeg vil nu alligevel påstå det er en af de mest velkørende og bedst styrende luksus biler jeg nogensinde har kørt.

Følelsen af at køre op af St.Kongens gade med 50 km/t fuldstændigt lydløst på batterier i en bil på 2,7 ton er imponerende. Omvendt hvis man har travlt træder man speederen i bund og så går den fra 0 til 100 på 6,3 sek !
Svar
Mester Skrev:Smag og behag er jo heldigvis forskellig. Sådan er det jo osse med vores kære ure.

Jeg vil nu alligevel påstå det er en af de mest velkørende og bedst styrende luksus biler jeg nogensinde har kørt.

Følelsen af at køre op af St.Kongens gade med 50 km/t fuldstændigt lydløst på batterier i en bil på 2,7 ton er imponerende. Omvendt hvis man har travlt træder man speederen i bund og så går den fra 0 til 100 på 6,3 sek !
Jamen der er ingen der har sagt den ikke er strålende og hurtig, den mangler bare både X factor (Ex Porche/Lambourghini osv) og dronninge hus faktor (Rolls/Daimler osv)

Det er en fin fin bil no doubt - men efterlader mig med en "and so what" følelse
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
Hvis man ikke kan se den x-factor som mærket Lexus har så er det fordi man ikke ved
hvad man skal kigge efter.

Det er rigtig at den ikke har en lang flot historie og let genkendelighed som de
tre tysker den bliver holdt oppe imod.

Men den leverer det der hedder diskret luksus altså du skal være en kender
for at vide hvad det er du står ved eller møder.

Det er det samme vi herinde hylder når vi snakker om mærker som AP,PP og VC
men danskerne er et folk der har behov for at andre også kan se at man kører i en
dyr bil/mærker.

Det er bla. også derfor at mærker som bla ford,opel,nissan,toyota og fiat ikke kan sælger store modeller her i landet.

Jeg har en Bmw pt at køre i og jeg indrømmer gerne at jeg godt kan lide de signaler den sender,men jeg kunne bestemt godt finde på en dag at købe en Lexus.

Den sender de samme signaler bare på en anden måde i bilbranchen er der stor respekt
omkring Lexus mærket,og den måde toyota greb deres angreb på den høje luksus klasse
an på. Icon_cool Icon_cool
Svar
jacob jensen Skrev:Den sender de samme signaler bare på en anden måde i bilbranchen er der stor respekt
Jeg tror ikke du læser mine svar, men slutter bare med at sige, at jeg tvivler lidt på at dronningen har det store behov for at få respekt i bilbranchen - hver ting til sin tid
vh
Besøg min blog om ure!
Svar
du tager det jeg siger ud af en sammenhæng Icon_e_confused måske du ikke læser mine indlæg rigtigt,
jeg læser dine og tror jeg har fat i hvad du mener,men jeg er noget i tvivl om du
har fat i hvad jeg mener.
Svar
jacob jensen Skrev:du tager det jeg siger ud af en sammenhæng Icon_e_confused måske du ikke læser mine indlæg rigtigt,
jeg læser dine og tror jeg har fat i hvad du mener,men jeg er noget i tvivl om du
har fat i hvad jeg mener.
Det skal du ikke være i tvivl om, du mener Lexus er en strålende bil, og det modsiger jeg ikke - fremragende sikkert og holdbart og sjovt køretøj- det er den - Jeg siger bare den er totalt 0 faktor for dronningen (som da kun kan ha fået den som så meget andet på reklamekontoen hos Toyota (og respekt for det) + nul X factor i øvrigt = sådan som Porche, Lambourghini - sågar Mini cooper osv. har , men det er jo så være individuelt)
vh
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)