Den er ikke spor nem. Hvis hun sagde 33-34 mm max - så var den enkelt løst på ebay og andre steder. Masser af ting til den pris i guldduble - Hen må nok afstå for glasbagside, men det kan hun vel også
3.000 kr - vintage Eterna og Omega ligger ikke så langt derfra i guldduble - superure - og ser man sig for ang standen, så han hun ur i kvalitet til masser af år
jeg har ikke selv meget duble, men de er lidt billigere end stål. Man skal se sig for at de ikke er ved at være slidte i dubleen. Tager hun stål får hun større sikkerhed for holdbarhed kassemæssigt - men som sagt - se efter stand og du kan let finde 32-34 mm i dublé v- her lidt typer - glem metallet
denne er 32 mm f.eks - fundet på bugten, og tit på min kones arm

34 mm
overvej Goldcap som er massiv guld kappe lagt øverst så top af ur og horn er guld og resten står i stål?

eller en 3000 som i mine øjne basker den tids omegaer - langt tyndere og super udførelse - inden i uret, det Eterna værk som blev moderen til alle tides ETA 2892 værker - inhouse eterna vil jeg kalde det her - og bare lækkert

en del kronografer kan være 34 mm og lidt frække på en 19 årig hvis hun er frisk på brugt som du skriver, og kan også findes til prisen

men brugt betyder måske slet ikke så gammelt at det bliver vintage
Ellers tror jeg hun skal renoncere på mekanisk og se efter quarts, der er mulighederne utroligt mange - men det skærer jo i hjertet at skrive sådan
vh