Mark II til Fyn - Billedupdate
jazzman Skrev:Hej joepete,har du allerede sat dit speedmaster til salg?
Mvh Søren
Hej Søren.
Ved sammenligning af billederne må jeg forbløffet konstatere, at det er der da noget om.

Ved ikke rigtigt hvorfor Guiness falder mig i hu?
- Jo da bryggeriet Guiness for mange år siden søgte, at komme ind på det amerikanske marked, skete det med en kampagne under slogan'et:
"Guiness is good for you"
... øllet faldt slet ikke i amerikanernes smag og salget gik elendigt.
Konsekvensen var, at de trak sig ud af markedet; men ikke før alle posters var forsynet med en ny reklametekst:
"Guiness is too good for you"

Det bliver spændende at høre fra Joepete, hvilke (manglende?) oplevelser med uret, eller indtryk, der har givet anledning til dispositionen.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Geodoc Skrev:- Jo da bryggeriet Guiness for mange år siden søgte, at komme ind på det amerikanske marked, skete det med en kampagne under slogan'et:
"Guiness is good for you"
... øllet faldt slet ikke i amerikanernes smag og salget gik elendigt.
Konsekvensen var, at de trak sig ud af markedet; men ikke før alle posters var forsynet med en ny reklametekst:
"Guiness is too good for you"

Det bliver spændende at høre fra Joepete, hvilke (manglende?) oplevelser med uret, eller indtryk, der har givet anledning til dispositionen.

Med venlig hilsen - Geodoc
Ja for det var da et rigtigt ur, men jeg erkender at jeg hellere ville have den traditionelle prof eller BA form
Apropos det med at tilføje til en gammel reklame er der også den uofficielle

Da British Airways begynde concord flyvninger til New York or Rio - havde de en reklameplakat med teksten

Brakfast in London - Lunch in New York
et har dage efter havde en tilføjet
luggage in Rio
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Uret går præcist, chrono fungerer perfekt og det er lækkert at trække op
Det føles godt på armen og størrelsen er helt rigtig
Smukt patineret og brugstegn i overensstemmelse med prisen
Fin historie og mange timers fordybelse på nettet er muligt

Jeg kan ikke nævne nogle negative ting, så jeg læner mig op ad Geodoc:

"Mark II, it was too good for me" Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Baun Skrev:
Joepete Skrev:Lænken virker vrikkende, let og ikke specielt vellavet. Alligevel sidder uret super behageligt på armen.

enig de gamle lænker var lavet så bærekomforten var højere - derfor synes jeg også det er svært at akceptere nye stive ubehagelige lænker.

Iøvrigt en af de ting som Rolex, har holdt fast ved længere end Omega - altså at bærekomforten var mere væsentlig end en massiv stiv lænke!

Men efterhånden har de vel også lært at udseende og det at det virker som "tungt kram" er vigtigere end at det fungerer og er rart at bære!

"Hug en hæl og klip en tå - som prinsesse behøver du ikke at gå" H. C. Andersen.

vh Baun

En lænke behøver altså ikke at kunne vrikke for at være behaglig at bære
Det er min JLC lænke et tydeligt bevis på,man kan få begge dele en stram tæt lænke der er lækker at have på Icon_cool
Svar
jacob jensen Skrev:
Baun Skrev:
Joepete Skrev:Lænken virker vrikkende, let og ikke specielt vellavet. Alligevel sidder uret super behageligt på armen.

enig de gamle lænker var lavet så bærekomforten var højere - derfor synes jeg også det er svært at akceptere nye stive ubehagelige lænker.

Iøvrigt en af de ting som Rolex, har holdt fast ved længere end Omega - altså at bærekomforten var mere væsentlig end en massiv stiv lænke!

Men efterhånden har de vel også lært at udseende og det at det virker som "tungt kram" er vigtigere end at det fungerer og er rart at bære!

"Hug en hæl og klip en tå - som prinsesse behøver du ikke at gå" H. C. Andersen.

vh Baun

En lænke behøver altså ikke at kunne vrikke for at være behaglig at bære
Det er min JLC lænke et tydeligt bevis på,man kan få begge dele en stram tæt lænke der er lækker at have på Icon_cool

Det er netop min pointe - man skal kræve begge dele. jeg har selv stadig tilgode at prøve sådan en lænke. Men derfor kan de sagtens ske at findes!

vh baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)