PAM63
OleJ Skrev:Mht. garantikort så gi'r det ingen garanti for at uret er ægte!! Icon_e_wink Plastikkortet er sku' det letteste at forfalske!

Icon_e_biggrin leJ

Ja, men det faktum at der er en forretnings stempel på (ja, det kan naturligvis også godt fuskes) giver vel en vis sikkerhed...
Svar
Man skal være varsom men ikke paranoid. Hvis sælger er reel, svarer på spørgsmål, har fornuftige referencer på diverse sider, eller du måder vedkommende face-to-face, så er der sandsynligvis ikke noget galt.

Heldigvis er der mange ærlige mennesker i denne verden!

Hvis det er indenfor "nærområdet", kan du foreslå, at I mødes ved en AD/urmager og får det verificeret. Det plejer at løse udfordringen.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
Hej alle!

Hvad er jeres holdning til værket i den 63´er (ETA 2893-2) i modsætning til de værker der er i stort set alle andre panerai ure (Valjoux 7750). Er præcisionen eller holdbarheden forskellig. Hvad siger Panerai fanatikerne er det mest "panarai-ske"?

Mvh Emil
Svar
Papirene til Panerai er som skrevet "piece of cake" at kopiere og en smal sag at få lavet inkl. en anerkendt butiks stempel. Har jeg ser før. Så stol ALDRIG på at et ur er ægte blot fordi der er papirer/kort ect. med. Generelt en udbredt misforståelse at det garanterer for ægtheden. Hold fokus på uret.

Værket er ganske ok og fuldt på højde med 7750 værket. Personligt ville jeg hellere have et med 2893, da du undgår woble effekten fra rotoren der er ved 7750 værket. Men 100 % en personlig smagssag om man kan lide wobleeffekt eller ej.

/Mads
Svar
Wonderboy Skrev:Jeg går lidt og lure på et PAM63. Er der nogen der kan sige noget fornuftigt om det ur?

Det har alle certifikater og fyren virker reel nok. Er der nogel tell tale tegn hvis der er tale om et kopi-ur?

Mvh Emil

Emil: blev det til noget med dette ur??
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Nej, Jeg sprang fra. Dels fordi at kassen havde nogle ret store hak og dels fordi jeg så en PAM176 "live" her i weekenden. Det overbeviste mig om at Titanium er vejen frem for mig. Jeg skal til KBH senere på ugen og titte nærmere på en PAM177...Det tegner til at blive en halvdyr tur Icon_e_biggrin

Tak for alle svar,

Emil
Svar
Hed og lykke i København og hvis....så.... BILLEDER Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
HG Skrev:Hed og lykke i København og hvis....så.... BILLEDER Icon_cool

Jup, will do
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)