Hvorfor egentligt Omega?
Ja rigtig fine omega´er,særlig speedy 125´en,den fylder godt der i midten på det store billede!!,kan man finde en sådan i DK??

Mvh
Mvh
Jørn
Svar
Certina Fan Skrev:Meget fin samling, Speedy... ups, kom til at savle i tastaturet Icon_e_surprised
---
Tommy
Har det også vanskeligt med mundvandet.
- Godt jeg har et gammelt IBM tastatur, der ka' ta mosten.

Flot, at se 125'eren, der for en gangs skyld får en Flighty til se "klejn" ud. Icon_e_wink
Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Stou Skrev:Ja rigtig fine omega´er,særlig speedy 125´en,den fylder godt der i midten på det store billede!!,kan man finde en sådan i DK??

Mvh

Jeg tror godt at de kan findes, jeg fandt da min eller rettere den fandt mig! Icon_e_biggrin
Tror at jeg ved hvor der er en mere (som måske også kan købes), men er ikke helt sikker. Kan jo være at vedkommende "melder sig selv" Icon_question
Svar
puha Speedy drengen den 125 er den skinner godt nok i øjnene Icon_e_biggrin
Svar
Ja, det er en herlig Speedmaster 125. Måske ikke så nem at finde i Danmark, men tilgængelig på f.eks. ebay.de

http://cgi.ebay.de/VINTAGE-OMEGA-SPEEDMA...240%3A1318

http://cgi.ebay.de/Omega-Speedmaster-12-...240%3A1318

Priser mellem 18-20.000 kr.

JK
Svar
den er stor og rå lige på kanten til at være for meget -fed klokke
godt jeg kun vil have seamaster Icon_e_biggrin
Svar
Hej Benny,
jeg ser at du har en ny 910'er igen???

Og en sensorquartz? - hvor fandt du den hennè? Jeg har lige luftet min lidt...
Inspireret af Geodoc - så regner jeg med at have en marine chronometer i løbet af en måneds tid. Den 1ste udgave.

Men selvfølgeligt er det godt at se at du han så mange fine Omegaer. Skal 1040'eren have et nyt hjem?
Icon_+1
Svar
Hvorfor Omega?

Det er svært at definere kærlighed med ord, så jeg vil lade et billede tale for mig:

İmage

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
Elbæk Skrev:Hvorfor Omega?
İmage
Det er svært at definere kærlighed med ord, så jeg vil lade et billede tale for mig:

Mvh.
Jakob
Og billedet taler så sandeligt klart sprog.
Flot eksempel på Ω bredden, hvor de to ure smukt kompletterer, og komplimenterer hinanden.

Bemærkede navnlig de smukke applikerede Ω logoer. Lyset falder delikat, og giver et flot spil. - Utroligt hvad sådan en smule relief kan gøre.

Har selv kun BA'en med samme feature; men den er jo blot "et moderne retro- nostalgisk produkt".
- Må virkeligt se, at få gjort noget ved den mangel.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
De siger en del de billeder...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)