COSC certificering
Så fik jeg smidt lidt af det jeg selv har noteret mig fra bøger og nettet om COSC op på min blog her http://mine-ure.blogspot.dk/2013/03/cosc...ering.html
vh John H
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Tak for en fin og fyldestgørende artikel ;)

En ting der undrer mig, hver gang jeg støder på de specifikationer der er gældende i fht certificeringen er, hvorfor afvigelsen på 'hver side' af 0 ikke er den samme? Altså, hvorfor hedder det -4/+6 og ikke -5/+5?

MVH Lars U
MVH Lars U
Svar
Lars U Skrev:Tak for en fin og fyldestgørende artikel ;)

En ting der undrer mig, hver gang jeg støder på de specifikationer der er gældende i fht certificeringen er, hvorfor afvigelsen på 'hver side' af 0 ikke er den samme? Altså, hvorfor hedder det -4/+6 og ikke -5/+5?

MVH Lars U

Det er vist helt enkelt fordi de fleste vil foretrække at uret vinder lift fremfor at det taber lidt.

vh baun
Svar
Lars U Skrev:Tak for en fin og fyldestgørende artikel ;)

MVH Lars U
Ja som allerede svaret . de fleste fortrækker lidt for hurtigt frem for lidt for langsomt. Den gamle regel var -1 + 10 og jo næsten samme afgivelse, men hvis man justerede ned for at ramme 0 - ville man meget let komme under minus 1 sek og så ikke få certifikat - den nyere -4 + 6 er meget nemmere at stille hen mod at ramme 0 uden at risikere at bryde grænserne
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg har ikke mulighed for at være særlig meget online i øjeblikket, men jeg vil glæde mig til at læse det i næste uge Icon_e_biggrin1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)