Kompensation ved 2 ,5 md rep hos O. Mathisen?
#11
Morgan Jones Skrev:Opret en sag hos forbrugerklagenævnet. Det koster omkring 500 kr i gebyr. Forlang at de skal lade handlen gå tilbage. (så får de fut i lufferne).

M

Ja, der går kun ca. 6 måneder, så skulle den være på plads..... Icon_e_surprised

Tingene går ikke altid hurtigere fordi man truer...... Jeg formoder ikke at OM gør det for at irretere dig..... God ide at vente med forbrugerklagenævnet. Mon ikke OM kan se det er helt galt uden at bringe dem på banen......
Svar
#12
Columbo Skrev:Jeg ved at O.M var på grossist Oris indtil for et par md. siden og nu er det firmaet Stæhr der er agent på det. Om dit ur er i Schweiz eller hos Stæhr tør jeg ikke sige, men det burde ikke tag så lang tid.

Held og lykke.

Ja og Stæhr er vidst i en kategori for sig selv! Icon_e_surprised
Svar
#13
Tukjær Skrev:
Morgan Jones Skrev:Opret en sag hos forbrugerklagenævnet. Det koster omkring 500 kr i gebyr. Forlang at de skal lade handlen gå tilbage. (så får de fut i lufferne).

M

Ja, der går kun ca. 6 måneder, så skulle den være på plads..... Icon_e_surprised

Tingene går ikke altid hurtigere fordi man truer...... Jeg formoder ikke at OM gør det for at irretere dig..... God ide at vente med forbrugerklagenævnet. Mon ikke OM kan se det er helt galt uden at bringe dem på banen......


Der kan gå op til 18 måneder før der falder en afgørelsen i forbrugerklagenævnet.....(har været der med en mobil - måske ved produkter af højere værdi er behandlingstiden mindre)

Jeg havde et ur til service hos Panerai - snak lige her om italiensk tidstagning. Jeg tror klokken og jeg var væk fra hinanden i 2 mdr.
Svar
#14
Hej RunesS

Hvilken kategori ligger Stæhr i. Icon_question

MVH Peter
Svar
#15
peter Skrev:Hej RunesS

Hvilken kategori ligger Stæhr i. Icon_question

MVH Peter
Det er måske deres helt egen ganske stærhlige kategori?

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#16
peter Skrev:Hej RunesS

Hvilken kategori ligger Stæhr i. Icon_question

MVH Peter

Mester har brokket sig over dem et par gange... Lad os sige det sådan! Icon_e_confused Icon_e_wink
Svar
#17
Hej

Der er mange der har brokket sig over Stæhr, men det ændrer ikke ved det faktum, at de har danmarks bedste servicechef, og jeg skal lige sige at jeg ikke er en særlig stor Stæhr kunde.

MVH Peter
Svar
#18
peter Skrev:Hej

Der er mange der har brokket sig over Stæhr, men det ændrer ikke ved det faktum, at de har danmarks bedste servicechef, og jeg skal lige sige at jeg ikke er en særlig stor Stæhr kunde.

MVH Peter

Fair nok. Skulle nødigt lægge mig ud med dig, Peter. Icon_e_smile
Svar
#19
Hej Rune

Du lægger dig absolut ikke ud med mig, uanset din mening, jeg har på fornemmelsen at du er urmagerlærling, og dine synspunkter er altid fornuftige, så kom endelig med din mening, men har du engang talt med Jens hos Stæhrs serviceafdeling, tror jeg at du vil dele min opfattelse, men det er bare min mening Rune. Icon_e_surprised

MVH Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: