Ur og "gadgets"
Nej, den er købt gennem en af vores leverandører i den jagt- og frilufts forretning jeg arbejder i.

Men, den er magen til den som Kniv-Per (ejeren af Naturgalleriet/The Good Stuff Shop) sælger.

Jeg kan i høj grad anbefale at handle med Per. Jeg har selv købt hos ham flere gange. Så sent som i går, på knivtræf i Horsens, købte jeg en ny Safety Razor hos ham (alm. moderne moderne baberhøvle, som f.eks. Gilette, barberer slet ikke tæt nok til mig, efter max. tre timer har jeg stride stubbe igen). Jeg har også købt Zippolightere og lommeknive hos ham.

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
Jeg harogså handlet hos Kniv-Per mange gange. Hver gang til min fulde tilfredshed ! Måske vi skulle oprette ham i "good guys" ... ? Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
Superflotte billeder Jackob, hvor bliver den bare flot i sammenhængen den Revue Sport. Men super sammensat det hele, gode historier. Så er ekstra meget ved at se billeder!

Også et flot billede Nopanic, ikke at forglemme!
Svar
Takker Icon_e_smile

Ja, den Revue er virkelig lækker - jeg tæller stadig lidt på knapper om jeg skal få kassen (og måske glasset) poleret op eller om den skal få lov til at fremstå med sine "battle scars".

Alt gearet, på nær flashdisken, er købt på mit arbejde. Så ud over at det er gode ting - så har jeg også fået dem til fordelagtige priser Icon_e_smile

De forskellige sælgere af knive, lygter og andre små gadgets, som kommer til forretningen, har efterhånden indset at det er mig de skal snakke med for at få solgt noget. Til gengæld har de også efterhånden lært at de ikke skal hive alle "lavbudgets" tingene frem. Dem gider jeg nemlig ikke at sælge.

Mvh.

Jakob
As time goes by...
Svar
Super underholdende læsning, fortsæt det gode arbejde !
Svar
Jeg er vild med din 5513 Claus_K
Svar
Hej

Utroligt mange flotte billeder, især når der kommer mere end et ur frem gør det mere spændende at se på. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar
Lidt af "yndlingsgrejet" stablet sammen i et groupshot.... Icon_e_biggrin
İmage
Urene kender de fleste sikkert. Resten er: SureFire M6, Novatac 120T og Ansø Bastid folder.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)