17-10-2008, 05:47 PM
watchfreak2003 Skrev:på dette site er der kun én der har fuldstændig styr på nyere Rolex, og det er Morgan. Poster kun når han ved hvad han taler om, og det aftvinger respekt hos mig, og sikkert også hos andre.Jeg synes også Morgan har rigtigt godt styr på nyt Rolex, men vil nødigt læse det du skriver som en opfordring til mange af de andre som også virkeligt kan meget om Rolex - også vintage sports rolex - til at de skal skrive mindre - Mads - KlausM og MANGE andre heldigvis for det skal de absolut IKKE
At Panerai er en ”designer klokke” der har udviklet sig, behøver man ikke hedde Einstein for at få øje på.
Ha’ en go’ weekend.
Mener du at den der Panerai fra 1956 (billedet fra 1956) dengang for over 50 år siden var udviklet som "designerklokke" eller har den udviklet sig som design siden den gang eller hvordan - jeg er ikke Einstein nok til at forstå det.
De har naturligvis mange modeller, men grundliggende er de nok så tro med originalitet "Italiensk marineur" - fra 1956 som ret mange andre vil jeg mene, og designet var 1956 næppe noget som mode folk lige gik efter - jeg erkender jeg ikke forstår hvad du mener, men jeg er heller ikke PAM expert.

Nå - fred dog være med det - og ja God week-end helt klart
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)