|
Endnu en ny AP.... - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79) +--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70) +--- Tråd: Endnu en ny AP.... (/showthread.php?tid=70166) |
Endnu en ny AP.... - m.dk - 16-10-2008 survivor hedder det.. ![]() Det er klart den flotteste Offshore, jeg har set ! Hvad siger I? - OleJ - 16-10-2008 .. hmmmm - jeg er normalt helt pjattet med ROO'erne pånær T3'eren som jeg synes er lidt for poppet i mine øjne! Det samme gør sig gældende her - skive og visere er lige i øjet, men jeg kan sku' ikke forli' mig med de beskyttere af pusherne!! .. ligner sku' lidt en håndgranat - jacob jensen - 16-10-2008 OS er helt klart en super flot model fra AP men de beskyttere er altså et nummer for popsmart i mine øjne - Peter - 17-10-2008 Hej Et superfedt ur men bare en skam at det er en lagkage chronograph. MVH Peter - Joepete - 17-10-2008 Den ser da super rå ud ! - Stenbukken - 17-10-2008 Super flot ur fra AP - hannover_dk - 17-10-2008 Ikke et ur der ville passe mig med de pusher beskyttere - men jeg kan nu godt se at på den rette arm er det råt og der er altså ganske meget helhed i det - vh - OleJ - 17-10-2008 watchfreak2003 Skrev:Jeg synes det er ultra grimt! ... ret beset, så er alle ure vel efterhånden "modeure" eller smykker .. mere eller mindre! Det handler jo ikke om at kunne se hvad klokken er - dertil har du din mobiltelefon - Mads Gjødesen - 17-10-2008 Jeg syntes det er super fedt. Anderledes og samtidig i sindsyg flot finish. AP ROO er absolut ikke et modeur. Se blot hvordan visse modeller selv efter 10 år handles til langt over udsalgspris og alle ROO´er er eftertragtede og handles til høje priser. Modeure er ure der kommer en sæson og er væk den næste. Panerai har desuden efterhånden været populære i 10 år, så at kalde dem døgnflue eller modeur vidner vist mest om mangel på viden end faktum. Kan man ikke lide urene er det nu ganske forståeligt. De er meget anderledes og deler ofte vandene. Godt vi ikke alle har samme smag. /Mads - hannover_dk - 17-10-2008 Mads Gjødesen Skrev:Jeg syntes det er super fedt. Anderledes og samtidig i sindsyg flot finish. AP ROO er absolut ikke et modeur. Se blot hvordan visse modeller selv efter 10 år handles til langt over udsalgspris og alle ROO´er er eftertragtede og handles til høje priser.Ja som skrevet deler smag jo vandene - og no doubt den er anderledes, men selv om den ikke direkte er min smag at gå med - kan jeg som skrevet meget nemt se at den er meget vel gennemført og bestemt ikke dårlig design i mine øjne. Netop Panerai har jeg også lidt svært ved at se som døgnflue. Det viste ur er stjålet fra deres egen hjemmeisde under History - fra 1956 ![]() ![]() som iflg deres hjemmeside: on the request of the Egyptian Navy, Panerai creates a large Radiomir watch with an Angelus movement with 8-day power reserve and a rotating bezel with 5-minute intervals to calculate immersion times. For other Mediterranean Navies, Panerai makes limited production runs of approximately thirty pieces each. In the same year the patent is granted in Italy for the device protecting the winding crown, which clamps it in position and ensures the water-resistance of the watch. This device will be patented in the U.S.A. in 1960. modsiger vel at de sådan helt generelt er mode eller smykkeure af idag vh |