Hvordan samler i
jacob jensen Skrev:Har sagt til min kone at jeg er færdig nu
men du har helt ret færdig bliver man aldrig Icon_cool

Der er allerede nye ure der rumler oppe i knolden Icon_e_biggrin

koblingen til jægerne som du skriver den kan jeg ikke se(kender flere jægere)for dem handler det om at komme ud i naturen og selve jagten på vildet,selve skydningen af vildet er ikke det der tænder dem.

Når herinde har også opdaget at de har stor glæde i selve jagten på det ur de søger,selv syntes jeg også den del er sjov men for mig er den største glæde nu når jeg lander uret.

Det med at man er "færdig" svarer til at uret går i stå, og måske aldrig kommer igang igen.
Men, ja det er meget sjovere at købe end at sælge, og jagten på det næste holder jo værket kørende.
Når jeg finder ud af at lægge billeder herind så kommer der et billede af det seneste bytte.
Svar
3F Skrev:Når jeg finder ud af at lægge billeder herind så kommer der et billede af det seneste bytte.
Melder sig til hos http://www.photobucket.com og det gier 0 spam eller andet besvær - uploader billeder fra sin maskine til din plads der og kplierer den tråd der komme under billedet med teksten IMG direkte ind her - og intet andet - ikkeklikkep på IMG url eller andet sjov.
Virker - bare følg den måde du ledes gennem på det- og kom så med de billeder Icon_e_biggrin
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Er der nogenherinde der ved hvor man kan købe en kasse til sine ure / jeg tror den hedder en watch winder? i god kvalitet.
Svar
Hej 3F

Jeg sælger kasser til ure, de er til opbevaring og fremvisning, hvorimod en watchwinder er til at optrække et automatisk ur, og kan også bruges til fremvisning af uret.

MVH Peter
Svar
Hvad koster disse kasser Peter?
Svar
http://www.watchwindershop.dk
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Fra 350 kroner og opefter.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)