02-10-2008, 09:04 AM
Jeg står i et dilemma… Pt. Er jeg bosat i Afrika og har været her snart i et ½ år. Afrejsen var lidt hektisk og var en hurtig beslutning så jeg noget ikke tænke på ure! Stor fejl da jeg kan købe momsfrit!
Mit første valg er og vil altid være JAEGER LeCOULTRE MASTER COMPRESSOR. Men der skal lige spares lidt op inde!
Indtil nu har jeg været bevidst om at jeg skulle købe den nye OMEGA SEAMASTE (model 212.30.41.20.01.002)
Men nu var min kæreste inde og kigge på ure i Horsens og faldt over et BREITLING ur… Breitling Aeromarine Superocean Heritage Chronograph
Ved at herinde er man stor fan af Omega, men hvis I kan give lidt feed back, vil jeg blive utrolig glad. Måske sætte nogle point af på en skala 1 -5
OMEGA SEAMASTE VS Breitling Aeromarine Superocean Heritage Chronograph
1 Urværket
2 Synlighed/flasheffect
3 Eleganthed
4 Brand (mærket)
5 Personlig holdning
Håber på noget respons
Allan
Vest Afrika, Ækvatorial Guinea
Mit første valg er og vil altid være JAEGER LeCOULTRE MASTER COMPRESSOR. Men der skal lige spares lidt op inde!
Indtil nu har jeg været bevidst om at jeg skulle købe den nye OMEGA SEAMASTE (model 212.30.41.20.01.002)
Men nu var min kæreste inde og kigge på ure i Horsens og faldt over et BREITLING ur… Breitling Aeromarine Superocean Heritage Chronograph
Ved at herinde er man stor fan af Omega, men hvis I kan give lidt feed back, vil jeg blive utrolig glad. Måske sætte nogle point af på en skala 1 -5
OMEGA SEAMASTE VS Breitling Aeromarine Superocean Heritage Chronograph
1 Urværket
2 Synlighed/flasheffect
3 Eleganthed
4 Brand (mærket)
5 Personlig holdning
Håber på noget respons
Allan
Vest Afrika, Ækvatorial Guinea

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)