Er det mig der er urimelig ?
Columbo Skrev:Jeg har ikke læst meget af det der står i denne tråd og det er heller ikke for at være fræk, men jeg synes at du skal give ham en rigtig rigtig rigtig dårlig feedback og hvis du ikke får din orginale æske så har jeg en splinter ny til dig med alt tilbehør U/B. Ha en god aften.

Flot gestus, Columbo.....
Svar
Columbo Skrev:Jeg har ikke læst meget af det der står i denne tråd og det er heller ikke for at være fræk, men jeg synes at du skal give ham en rigtig rigtig rigtig dårlig feedback og hvis du ikke får din orginale æske så har jeg en splinter ny til dig med alt tilbehør U/B. Ha en god aften.

Hold da op jeg takker stort. det er virkelig flot af dig.

Jeg ser lige hva der sker når han finder ud af hans feedback ikk er så god, og giver han sig ikk, takker jeg gerne ja tak til æsken fra dig.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar

Hold da lige op, SUPER flot af dig!!!! Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Jeg sidder med glas øjne og en klump i halsen.

Flot gestus Columbo Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Hej

Den originale røde æske fra Omega koster 500 kroner netto fra Omega, og det er ren kostpris, og sælges kun hvis man har mistet en eller har ødelagt en, for man kan ikke købe bokse fra Omega på normalvis.

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

Den originale røde æske fra Omega koster 500 kroner netto fra Omega, og det er ren kostpris, og sælges kun hvis man har mistet en eller har ødelagt en, for man kan ikke købe bokse fra Omega på normalvis.

MVH Peter

Hej Peter - hvordan foregår det med dokumentationen for, at man har mistet/ødelagt sin box? Hvis de ikke kræver dokumentation, kan enhver jo bare påstå, at de har mistet boksen. Men det er jo også på den anden side svært at fremskaffe dokumentation for, at boksen er væk.... Icon_e_confused

Det er vel under alle omstændigheder kun AD's der kan bestille direkte fra Omega?
Mvh
Kenneth B. Kjeldsen
Svar
hannover_dk Skrev:Jo naturligvis gir han fan i dig efter en negativ - og da du jo roligt kan vente - så se om han kommer op med noget som han skriver, men få den fra Omega tror jeg ikke meget på. Jeg ville nok via Ebay klage systemet - det kan nogen gange hjælpe at de gør ham opmærksom på han ikke har opfyldt sine forpligtelser.

Negativ kan du altid give ham, jeg tror ikke det fremmer hans indstilling her og nu - så burde en trussel være nok i første omgang, hvis ikke han kan give igen - men JEG ville vente og se om noget løste sig

vh

Jeg taler af erfaring, jeg ved ikke meget du har handlet på ebay hannover? For det første er ebay's klagesystem absolut INTET værd. Det er komplet spild af tid. Har aldrig opnået noget den vej. Derimod har jeg stort set altid fået noget ud af og smide en negativ feedback. Det sætter skub i tingene, da langt de fleste sælgere vil gøre meget for at opretholde deres ry. Jeg siger ikke man skal give negativ feedback som det første man gør, men når man har med en sælger at gøre, som tydeligvis holder én hen med dårlige undskyldninger og andet sludder (hvilket er en helt bevist strategi), så er det kun en vej frem...
Svar
177 feedback er det blevet til - det kan vel bruges lidt som mål for om jeg bruger Ebay.
Et negativt - iøvrigt fra den tid hvor sælger kunne smide et sådanne retur.

Jeg har i de 177 handler aldrig end mere end en gang følt brug for at give negativt selv.

Det er dels fordi jeg vælger sælger med omhu - ex hvis der står nævnt noget (en box ex) som ikke er på billledet) eller jeg har noget som helst jeg er i tvivl om, så spørger jeg meget inden jeg byder.

Dels skyldes det at jeg to gange hvor ting gik langsomt med at løse et problem, har anvendt deres klagesystem og begge gange fik jeg fin hjælp - bliev CC modtager til beskeden fra Ebay til sælger - så sælgers svar - og det virkede 100% efter hensigten. Eneste hage der er at det går lettere hvis Ebay.DE får klagen på tysk og kan køre den videre på tysk, mend et går også fint nok på engelsk

Så 3 handler ud af 177 som der var lidt vrøvl med - og faktisk kun 1 som måtte have negativt feedback frem = den eneste jeg ikke blev tilfreds med (lille beløb)

En gang har jeg brugt Paypal (ikke til en Ebay handel faktisk) som hjælp ved et problem (også bare at ting gik for langsomt så jeg blev nervøs) - og også der var hjælpen 100% i orden.

Ofte er det ikke ond vilje fra sælger, men sjusk - eller rejser, og så længe han siger han arbejder med sagen og der er en rimelig jævn kontakt, så er det klagesystemet jeg bruger.

Jeg kan godt bringes til at gøre sælger klart at hvis ikke han lykkes, så kommer der negativ feedback.

Din metode kan være helt fin for dig - og systemet er jo beregnet til det - jeg er bare mere negativt indstillet på at udstille folk som dårlige eller uærlige i et offentlig feedback system som ebay - inden jeg med 100% sikkerhed ved de ikke vil/kan løse problemet

Jeg ser det lidt lige som vort eget salg på vintage ure. Hvis sælger ikke leverer en box og svarer fjollet, MEN trods alt skriver at han vil prøve at løse det - så ryger der absolut ikke en bad-guy skrivning af fra mig.

Den kræver meget stor uoverensstemmelse - og at sagen forbliver uløst.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Det vil jeg give dig fuld ret i hannover, men jeg gider bare ikk være til "grin" bare fordi sælger klumre i den. jeg syntes selv jeg har brugt meget tid på at sende mail fram og tilbage og det til ingen nytte.

Så efter 14 dage spildt, har jeg valgt at give negativ feddback...

(ikke at jeg føler mig angrabet fra dig Icon_e_wink )
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Det er selvfølgelig individuelt hvad man vil finde sig i og hvor lang ens tålmodighed er. For mit vedkommende er det begrænset hvad jeg gider stå model til, fordi jeg efterhånden har været igennem "møllen" nogle gange. I mine øjne er det ganske useriøst og sætte et ur til salg på eksempelvis ebay, og så ta' ud og rejse i 14 dage. Den holder ikke! Og at man ikke liiige har styr på sine ting fordi man er igang med at flytte er heller ikke gangbar (hos mig). Jeg synes i al beskedenhed selv jeg holder en høj standard, når jeg sælger noget. Jeg sender samme dag som pengene er gået ind på min konto, jeg overtakserer ikke forsendelsesomkostningerne for at tjene lidt ekstra (som er meget brugt på ebay) osv, osv. At handle på nettet er i høj grad baseret på tillid og derfor er det utrolig vigtigt at man lever 100% op til de ting man lover. I mine øjne er den negative feedback du har uddelt Nopanic absolut berettiget.

P.S. Jeg har 149 unikke handler på ebay, med i alt 193 feedbacks = 100%
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)