Er det mig der er urimelig ?
Jeg har prøvet at diskutere med en sælger via mail, uden resultat. Men da jeg gav dem negativ feedback, kunne ALT lade sig gøre og jeg fik 200 euro retur, hvis jeg gik med til at fjerne feedbacken. Så det er klart vejen at gå her. Du får intet ud af sælger. Han trækker bare tiden!
Svar
Jag kan ikk give feedback nu, knappen med leave feedback efter man har skrevet og givet stjerner kan man ikk trykke på, hva er det for et skod synstem Icon_evil
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Du kan købe en Omega boks for 2-300 kr. Rigtigt at han skriver original boks og var den ikke med er det træls og mod aftalen... Du skal være langt hurtigere på aftrækkeren. Negativ feedback låser hurtigt.

Jeg har selv prøvet noget lignende og det resulterede i at jeg truede med negativ feedback eller en økonomisk kompensation i forhold til handelsprisen. Vi blev enige og pengene blev så paypalet to dage senere og alle var glade.

Var jeg dig ville jeg skaffe den boks selv og glemme historien. Det er begrænset hvad de koster og du fik da trods alt et ok ur MED papirer som er det vigtigste. Det er den slags man må forvente når man handler på ebay desværre. Er man peditesserytter skal man købe nyt fra AD eller afhente varen personligt og tjekke inden man betaler.

Jeg plejer at kigge på billederne og så ikke forvente mere end det man ser der. Så er forventningerne ikke for høje til det man modtager. Der var med garanti ikke afbildedet en original Omega boks vel?

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Jeg plejer at kigge på billederne og så ikke forvente mere end det man ser der. Så er forventningerne ikke for høje til det man modtager. Der var med garanti ikke afbildedet en original Omega boks vel?

/Mads

Rigtig go' pointe Mads - jeg er helt enig! Icon_e_wink

Det kunne ha' været langt værre...men surt er det da bestemt.

Hygge
C
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Der var med garanti ikke afbildedet en original Omega boks vel?

/Mads

Nej det har du ret i der ikk var.
İmage
Svar
Jeg ville da forvente at alt er som beskrevet - især hvis sælgeren har en ok feed back statistik. Alt andet er da røveri ved højlys dag.

At forvente mindre forstår jeg ikke!

Jeg har så heller aldrig købt noget på den måde.

vh Baun
Svar
Altså jeg ville ikke have købt uret hvis der ikke fulgte box og papire med så jegf føler mig snydt, og selvom det "bare" er en box der mangler.
İmage
Svar
Nopanic Skrev:Altså jeg ville ikke have købt uret hvis der ikke fulgte box og papire med så jegf føler mig snydt, og selvom det "bare" er en box der mangler.

Forstår jeg godt....
Svar
Nå nu fik jeg endelig lavet den dårlige feedback, nu må vi se hva der sker, selv om jeg ikke har de stor forhåbninger.
İmage
Svar
Jeg har ikke læst meget af det der står i denne tråd og det er heller ikke for at være fræk, men jeg synes at du skal give ham en rigtig rigtig rigtig dårlig feedback og hvis du ikke får din orginale æske så har jeg en splinter ny til dig med alt tilbehør U/B. Ha en god aften.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)