12-06-2008, 11:25 AM
|
Hvordan ser jeres transportmiddel ud?
|
|
12-06-2008, 04:47 PM
Næsten sådan en knallert havde jeg en gang i 60erne. En Puch MZ - 49 kubik. Man kunne pille malingen af den sorte tank, så var den forkromet inde bag malingen og stod som et spejl (prøv dog Bjørn) og så med tween-saddel, eftermonteret fodgear - lille knækstyr eller stort gedebukkestyr- og en indstillelig strålespids og et par lette motor "modfikationer" - aber doch
Næsten magen til altså:) vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
12-06-2008, 06:57 PM
ja - ku' være et abehængerstyr & en mælkekasse var sagen
13-06-2008, 02:14 AM
Hej John
Jeg har godt nok ikke haft en Puch MZ 50 som den hed, men jeg kan huske at min onkel fjernede malingen fra hans tank, så den blev helt krom, jeg tror kun at jeg var 7 år dengang, iøvrigt en sjov tid med de knallerter. MVH Peter
02-07-2008, 11:07 AM
Mester Skrev:Har altid syntes Breitling var lidt for "overbroderiet" efter min smag. Men måske hvis Micheal Lassen ville sponsorer mig med et ! Jeg ville bestemt have troet at han kørte franske biler - gjorde han ikke det engang? vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer
02-07-2008, 11:23 AM
Baun Skrev:Ja det troede jeg også - han har måske også skiftet navn tilMester Skrev:Har altid syntes Breitling var lidt for "overbroderiet" efter min smag. Men måske hvis Micheal Lassen ville sponsorer mig med et ! Prinzgemal Heinrich von der Muntreseepass for at fuldkomme det tyske på samme vis som han plejede med det Franske vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
12-07-2008, 07:55 AM
Er næsten helt sikke på at jeg har set ham køre i noget topmodel
fra CITROEN. Så hvis han er hoppet over i en tysker så må man sige at det er gået fremad for ham Ellers er FREDEs garage meget mere spændene der har der bla. andet været FIAT Dino og LANCIA Delta Intragrale 4x4 i farven isblå, MITSUBISHI Lancer EVO 6 4x4 plus nogle DUCATI motorcykel Nu ved jeg kun at han har AUDI Q7 (mener det er en V10 TDI) og en MASERATI GT Ja skulle man bare ikke betale den s..... høje afgift på sin vogn så det hele sgu noget nemmere ud Så kunne jeg godt leve med ikke at være nummer 2 i rækken
12-08-2008, 09:50 PM
29-08-2008, 09:36 AM
07-09-2008, 06:44 PM
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)