01-09-2008, 08:44 AM
Jeg ville foretage den videre handel nede i min bank.
Mvh
Klaus
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
|
Besøg af "lidt mystisk" Rolex-køber
|
|
01-09-2008, 08:53 AM
Hvis det var mig så ville jeg ikke engang overveje at handle med denne mand - beklager, men det lugter alt for langt væk af et scam!
01-09-2008, 08:54 AM
Det lyder da lidt som et cirkus.
Jeg ville ikke have ham ind i mit hjem mere hvis det var mig. Hvis han vil mødes igen, så ville jeg mødes nede i banken. Med venlig hilsen
Christian
01-09-2008, 11:14 AM
Det er nok en god idé ikke at mødes med ham alene hjemme/hjemme for at se på de andre ure du evt. kan skaffe!
Men som andre skriver - måske er den god nok og han betaler med et smil!
01-09-2008, 03:29 PM
Jeg vil helst ikke lægge mere til den i forvejen herskende usikkerhed omkring dette forløb (som jeg synes virker "spooky" - hvis han har mange penge, hvorfor så købe brugt??), MEN "køber" har jo nu en adresse, hvor han ved der befinder sig en Daytona...og han ved hvem der går med et.....
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO John Seiko MM300 + "Atlas" Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster Looking for: Fundings
01-09-2008, 03:53 PM
Lyder lidt lunkent, men med lidt varsomhed fremover går det jo nok. Umiddelbart lyder han ikke som en der har rent mel i posen, men en klassisk klaphat.
Jeg har det sådan at hvis folk har behov for at fortælle om hvor mange penge de har, er det ofte fordi de ingen har, men blot et veludviklet pral-gen... Har flere gange fået opkald fra folk der viser interesse for et ur jeg har til salg, hvor de bruger 3/4 af tiden på at snakke om hvad de selv har/har haft i samlingen. De ved sjældent alverden om ure. Behøver jeg at sige at jeg aldrig har solgt noget til de typer /Mads
03-09-2008, 03:57 AM
Hej
Hold dig langt væk. MVH Peter
03-09-2008, 02:04 PM
hvis jeg var dig ville jeg tage kontakt til ham (hvis i aftalte at "snakkes ved") og fortælle ham at uret er blevet solgt og anoncen derfor ikke længere er aktuel for det lyder altså skummelt det der.
07-09-2008, 09:53 PM
Tak for menningerne. Jeg har sagt til den halv-suspekte type, at uret nu er solgt og i øvrigt taget det af markedet. Jeg har ligeledes sørget for at sprede mine ure, så jeg derhjemme kun har ét enkelt liggende (i pengeskab).
Selvom jeg har fortalt den potentielle køber, at uret er solgt og jeg ikke har andet - eller kan skaffe andet - så er han stadigvæk over mig. Ringer ca. 3-4 gange dagligt, hvilket jo bare bekræfter, at der kan være noget... Alt i alt suspekt opførelse. Hver opmærksomme derude.
08-09-2008, 12:13 AM
Hvis jeg var dig ville jeg fortælle ham at han skal lade være med at kontakte dig igen. Fortæl det på en respektfuld måde, men samtidig også så han ikke er i tvivl om at du mener det seriøst.
Det er ikke for at skræmme dig, men den opførsel du beskriver leder mine tanker hen på nogle af de skizofrene patienter jeg har haft med at gøre på mit arbejde. Specielt disse gentagende forsøg på at kontakte dig EFTER den eventuelle handel er stoppet tyder på en personlighed der er meget grænseløs, eller simpelthen ikke forstår sammenhængen og betydningen af jeres fælles interaktion. I så fald skal du passe på du ikke går hen og bliver en del af hans private forestilling om at han evt er seriøs urhandler og at DU er en del af HANS liv. Så drop alt kontakt med ham med det samme:) Men som sagt, det er ikke for at skræmme dig, og jeg mener ikke du har noget at frygte. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|