Daytona 16520/16523 med Zenith rotor?
#11
Ja Zenith Subsea er ganske sjov - man skal ha rimeligt store arme - for den holder vel 45 mm og er ganske høj også - men med det første gode automatværk i chronografer er den bestemt god - og tikker lystigt, sikkert mange år endnu.
Så i størrelse er den jo lidt oppe i tiden kan man sige om en sådan vintage sag
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#12
Jeg ved ikke om det bare er mig men skiven virker ikke korrekt.
De tre sub registre ser meget store ud og "T SWISS....." teksten er placeret meget langt inde på skiven.....

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#13
KlausM Skrev:Jeg ved ikke om det bare er mig men skiven virker ikke korrekt.
De tre sub registre ser meget store ud og "T SWISS....." teksten er placeret meget langt inde på skiven.....

Mvh
Klaus
Hvis det er min subsea du mener så har flere, bla.a. Mølbak haft den og sagt helt OK - det er jeg heller ikke i tvivl om. Har også original lænke (hvor jeg fik polere indgravering bort)

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#14
Undskyld nej der er Daytona'en jeg tænker på.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#15
Havde slet ikke kigget på skive og kasse. Men du har ret Klaus. Skiven er der også pillet ved. Men ikke de bedste billeder, men den ser forkert ud i propertionerne og tekstplaceringen. Hmm det ur er ikke mere end 15 k værd max, og kun som stumper Icon_rolleyes Hvis ellers kasse og certifikat er ægte. Jeg tvivler efterhånden med alt det andet fusk... Icon_evil

Men kan også se auktionen er blevet afblæst... Icon_e_biggrin

/Mads
Svar
#16
Mads Gjødesen Skrev:Havde slet ikke kigget på skive og kasse. Men du har ret Klaus. Skiven er der også pillet ved. Men ikke de bedste billeder, men den ser forkert ud i propertionerne og tekstplaceringen. Hmm det ur er ikke mere end 15 k værd max, og kun som stumper Icon_rolleyes Hvis ellers kasse og certifikat er ægte. Jeg tvivler efterhånden med alt det andet fusk... Icon_evil

Men kan også se auktionen er blevet afblæst... Icon_e_biggrin

/Mads
Ja det med maskinen havde selv jeg opdaget, men det som Klaus og Mads ser med skiven havde jeg ikke haft chance for at opdage, så sådan et ur ville jeg kun turde købe fra en jeg havde 100% tillid til i alle fald
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: