03-08-2008, 07:32 AM
Jeg har nu haft mit Breitling Seawolf i ca. et halv år og hvad der ellers startede så godt, ender nu efter alt og dømme med en skilsmisse. Jeg kan ganske enkelt ikke forliges med titanium som materiale. Jeg har derfor nu erkendt at vore veje må og skal skilles. Det er dog med en lidt bittersød smag i munden, at jeg har sat uret til salg for jeg synes egentlig det er et utrolig smukt ur. Desværre får det alt for lidt tid på armen og derfor må det vige pladsen for "noget andet". Men hvad skal jeg så have i stedet for? Tjaah...Der er flere muligheder.
1. Omega Planet Ocean Big Size med sort skive/lynette
2. Seiko Marinemaster 600 Spring Drive
3. Omega Speedmaster Broad Arrow med hvid skive og blå visere
4. Breitling Skyland
5. Omega Seamaster ref. 2254
6. Omega Speedmaster X-33 - Nej, hov vent! Det er jo også titanium...Øv!
7. Oris TT1 (stainless steel udgaven)
Det er sådan min liste ser ud i øjeblikket. Som I kan se er Omega stærkt repræsenteret. Det siger muligvis lidt om hvor min samling er på vej hen. Jeg tror måske jeg er ved at udvikle mig til Omega mand. Jeg må i hvert fald erkende at det er min Planet Ocean der sidder langt det meste af tiden på mit håndled. Af samme grund lurer jeg på at få endnu én i samlingen.
Tiden vil vise hvad jeg ender op med, men en ting er sikkert - Seawolf'en er på vej videre...
Som I kan se foretrækker jeg dykkerure og helst over 42mm. Hvad ville I gå efter?
1. Omega Planet Ocean Big Size med sort skive/lynette
2. Seiko Marinemaster 600 Spring Drive
3. Omega Speedmaster Broad Arrow med hvid skive og blå visere
4. Breitling Skyland
5. Omega Seamaster ref. 2254
6. Omega Speedmaster X-33 - Nej, hov vent! Det er jo også titanium...Øv!
7. Oris TT1 (stainless steel udgaven)
Det er sådan min liste ser ud i øjeblikket. Som I kan se er Omega stærkt repræsenteret. Det siger muligvis lidt om hvor min samling er på vej hen. Jeg tror måske jeg er ved at udvikle mig til Omega mand. Jeg må i hvert fald erkende at det er min Planet Ocean der sidder langt det meste af tiden på mit håndled. Af samme grund lurer jeg på at få endnu én i samlingen.
Tiden vil vise hvad jeg ender op med, men en ting er sikkert - Seawolf'en er på vej videre...
Som I kan se foretrækker jeg dykkerure og helst over 42mm. Hvad ville I gå efter?

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)