pbr Skrev:Tukjær Skrev:Jeg sælger også en i ny og næ 
Ha ha - ja, det er jo så med til at gøre dig menneskelig, i en novices øjne !!
/Peter BR
Jeg er ganske menneskelig. Mit kommende Omega er IKKE det du søger, men, 2531.80.00.....
•
Svar: 4,455
Tråde: 283
Modtaget Likes: 3,254 i 1,131 svar
Givet Likes: 2,347
Tukjær Skrev:Mit kommende Omega er IKKE det du søger, men, 2531.80.00.....
Det originale Bond ur, som én skrev tidligere i tråden.
Udseendemæssigt svarer det jo til mit 300M Quartz, så desværre må billederne af de to ure sammen afvente, medmindre du køber et 2254.50.00 inden mit ankommer med posten
Til den tid tager jeg et par billeder af de to ure sammen og lægger dem ind, bare for at runde tråden af
•
pbr Skrev:Tukjær Skrev:Mit kommende Omega er IKKE det du søger, men, 2531.80.00.....
Det originale Bond ur, som én skrev tidligere i tråden.
Udseendemæssigt svarer det jo til mit 300M Quartz, så desværre må billederne af de to ure sammen afvente, medmindre du køber et 2254.50.00 inden mit ankommer med posten
Til den tid tager jeg et par billeder af de to ure sammen og lægger dem ind, bare for at runde tråden af 
Nej, jeg har også 2254.50.00....... Du har nok et billed i morgen.....
•
•
Tukjær Skrev:Nej, jeg har også 2254.50.00....... Du har nok et billed i morgen.....
Kanon !! Det vil jeg glæde mig til
Citat:Havde på et tidspunkt ca. 50 ure, primært quartz..... Ved faktisk ikke hvor mange jeg har lige nu, men du kan jo tælle dem
............... 18, 19, 20 !!!
Well, I think that the force is with YOU !!
/Peter BR
•
Så er her lidt sammenlignings billeder,
•
KANON billeder, Tukjær !!! Tusind tak !!
Og billederne bekræfter blot min opfatttelse - den sorte SER virkelig større ud ............ selvom den jo ikke er det
MEN jeg må tilstå, at jeg i dag var forbi Halses vinduer igen - og det viste sig faktisk, at det ur, som jeg i forbifarten havde forvekslet med et 2254.50.00 var et Planet Ocean ........... og så er der måske ikke noget, at sige til, at det virkede MEGET stort i forhold til mit blå Bond-ur
Men jeg vil stadig hævde, at det sorte 2254.50.00 ser større ud end det blå !!
Iøvrit ............ tillykke med klokken !! Den ser rigtig godt ud - om det ene er flottere end det andet kan jeg ikke bedømme, før jeg får mit 2254.50.00
/Peter BR
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Givet Likes: 0
Jeg er ikke helt enig. På øverste billede syntes jeg den blå ser størst ud!
Omvendt på det nederste!
Sort slanker jo så jeg ved ikke om jeg vil give dig ret i at den ser stårre ud??
•
Speedy Skrev:Jeg er ikke helt enig. På øverste billede syntes jeg den blå ser størst ud!
Omvendt på det nederste!
Sort slanker jo så jeg ved ikke om jeg vil give dig ret i at den ser stårre ud??
Benny har ret. Den blå virker faktisk større i virkeligheden....
•
Tukjær Skrev:Speedy Skrev:Jeg er ikke helt enig. På øverste billede syntes jeg den blå ser størst ud!
Omvendt på det nederste!
Benny har ret. Den blå virker faktisk større i virkeligheden....
Jeg tror, at jeg venter med at udtale mig mere, før jeg har set dem begge ved siden af hinanden IRL
•
|