Svar: 19
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Mar 2008
Er det bare mig eller findes der ikke det store marked for PAM's med metal rem? Ser aldrig nogen til salg her på de danske sider (kun på paneristi.com). Ligger grunden til dette i udbredte "hobby" med hyppige rem skift?
Får aldrig sparet op til et pam - først tænkte jeg 11 eller 112 de er til at betale sig fra - så fangede submersible min interesse og jeg tænkte når man nu alligevel er igang med at ligge penge til side - og nu kigger jeg sultent efter 220'eren med metal bracelet.
Man får jo aldrig købt sig et når man hele tiden sætter sig nye mål!!!
•
Svar: 19
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Mar 2008
speaking off the devil..... så lige at Bo Hansen har et par af dem i titanium liggende
•
ved ikke lige model, men mener den har Power reserve på skiven..... muligvis et PAM 171.....
Skal derind mandag, hvis du vil vide hvilken model det er. Synes næsten altid de har PAM's med lænke på lager.
Torben
•
Svar: 19
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Mar 2008
Så dem her på siden under salg - 279(titanium) og 221.
•
220 = 40.500 kr.
279 = 47.300 kr.
221 = 44.300 kr.
161 = 48.000 kr. (GMT)
171 = 48.800 kr. (Power reserve)
236 = 52.500 kr. (Chronograph)
et er deres modeller i 44 mm....
Torben
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Tilmeldt: Feb 2008
Metalrem? Lænke mener du vel?
Da det er dybt utraditionelt, uhistorisk korrekt og ikke rigtig klæder Panerai er det aldrig blevet en success. Rigtige ure er mekaniske og med læderrem.
•
Svar: 19
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Mar 2008
hehe
ja selvfølgelig lænke - havde lige et blackout.....
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Dec 2011
Hej
Jeg synes at du skal gå efter et Historic med læderrem, og så holder den også prisen bedst, lænke hører ikke hjemme på et Panerai.
MVH Peter
•
Svar: 665
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Sep 2004
jep drop lænken, du kommer alligevel til at fortryde det efterhånden som du ser udvalget af lækre remme rundt omkring...
•
Svar: 69
Tråde: 6
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Oct 2006
Det kan godt være at det ikke hører sig til med lænke på et Panerai, men den gamle lænke er godt nok lækker
Og så er der jo stadig muligheden for at smide en rem på
En anden grund til der ikke er så mange med lænke, er prisen, en lænke koster ca 2000 $

og så er der mange der vælger at ligge lidt til side og så købe et ekstra ur i stedet.
Dog er problemet ikke mindre med remme, inden man får set sig om har man hurtigt købt en 10-12 forskellige slags
LJK
•