Urdebatten / Urforum
Metal bracelet PAM's - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: Metal bracelet PAM's (/showthread.php?tid=69266)

Sider: 1 2 3


Metal bracelet PAM's - ADKristensen - 28-06-2008

Er det bare mig eller findes der ikke det store marked for PAM's med metal rem? Ser aldrig nogen til salg her på de danske sider (kun på paneristi.com). Ligger grunden til dette i udbredte "hobby" med hyppige rem skift? Icon_e_smile

Får aldrig sparet op til et pam - først tænkte jeg 11 eller 112 de er til at betale sig fra - så fangede submersible min interesse og jeg tænkte når man nu alligevel er igang med at ligge penge til side - og nu kigger jeg sultent efter 220'eren med metal bracelet.

Man får jo aldrig købt sig et når man hele tiden sætter sig nye mål!!!


- ADKristensen - 28-06-2008

speaking off the devil..... så lige at Bo Hansen har et par af dem i titanium liggende Icon_e_smile


Klarlund Vesterbrogade har et liggende.... - Submersible - 28-06-2008

ved ikke lige model, men mener den har Power reserve på skiven..... muligvis et PAM 171.....

Skal derind mandag, hvis du vil vide hvilken model det er. Synes næsten altid de har PAM's med lænke på lager.

Torben


- ADKristensen - 28-06-2008

Så dem her på siden under salg - 279(titanium) og 221.


Du får lige de vejledende priser..... - Submersible - 28-06-2008

220 = 40.500 kr.
279 = 47.300 kr.
221 = 44.300 kr.
161 = 48.000 kr. (GMT)
171 = 48.800 kr. (Power reserve)
236 = 52.500 kr. (Chronograph)

et er deres modeller i 44 mm....

Torben


- Stinger - 28-06-2008

Metalrem? Lænke mener du vel?

Da det er dybt utraditionelt, uhistorisk korrekt og ikke rigtig klæder Panerai er det aldrig blevet en success. Rigtige ure er mekaniske og med læderrem. Icon_e_wink


- ADKristensen - 28-06-2008

hehe

ja selvfølgelig lænke - havde lige et blackout.....


- Peter - 04-07-2008

Hej

Jeg synes at du skal gå efter et Historic med læderrem, og så holder den også prisen bedst, lænke hører ikke hjemme på et Panerai. Icon_e_biggrin

MVH Peter


- Peter V - 04-07-2008

jep drop lænken, du kommer alligevel til at fortryde det efterhånden som du ser udvalget af lækre remme rundt omkring...


- LJK - 04-07-2008

Det kan godt være at det ikke hører sig til med lænke på et Panerai, men den gamle lænke er godt nok lækker

İmage

İmage

Og så er der jo stadig muligheden for at smide en rem på

İmage

İmage

En anden grund til der ikke er så mange med lænke, er prisen, en lænke koster ca 2000 $ Icon_e_surprised og så er der mange der vælger at ligge lidt til side og så købe et ekstra ur i stedet.
Dog er problemet ikke mindre med remme, inden man får set sig om har man hurtigt købt en 10-12 forskellige slags Icon_rolleyes
LJK