PAM172
#11
Lars Rasmussen Skrev:Super fedt ur - WOW! Icon_drinks

Skal du ikke på udkig efter et PAM108? Eller er det for poppet til din vilde samling? Icon_naugthy

Eller synes du ikke om den model Tryuen? Er det ikke AMG som har en finger med i spillet?
Svar
#12
Sociologen Skrev:Tillykke. Din samling er intet andet end imponerende - vel efterhånden også i international sammenhæng?!

Hvordan er metallet i forhold til stål og titanium?

Hej

Uret sidder rigtig godt paa armen, tantalum vejer lidt mere end staal og titanium. Jeg tror at mange flere ure vil blive lavet af tantalum hvis ikke materialet er saa pokkers svaert at arbejde med. Her et sammenligningsbillede (fra bunden) af titanium, staal, PVD og tantalum:
İmage

Tak Icon_e_smile
Truyen
_____________________________________________________
PAM PreA 4,351,372,587,590 - RM11- 5980 -HYT H1-
HYT Iceberg - Seiko Spacewalk - AP ROO Carbon/RG - Devon Godiva- Rolex 'red' 1680 x 2 - Rolex Deepsea & Dblue +++
Svar
#13
Smuk farve. Tak for billedet.
Svar
#14
Du er da for vild mand!!!! GIFTIG samling du efterhånden har fået raget til dig. Tillykke med den nye klokke! Jeg er SYG med farven på Tantalum materialet!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)