|
PAM172 - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72) +--- Tråd: PAM172 (/showthread.php?tid=57965) Sider:
1
2
|
PAM172 - Truyen - 19-07-2012 Fik da lige post og se hvem der nu er kommet hjem ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tak fordi I kiggede med Re: PAM172 - Claus Tukjær - 19-07-2012 PAM172 - berg - 19-07-2012 Du giver den gas hva! :) Superfed! Tillykke med den! Re: PAM172 - KimT - 19-07-2012 Et af få ure i tantalum. Fedt og i god tråd med din Panerai-samling <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Re: PAM172 - Amehlbye - 20-07-2012 Damn den er fed ! Re: PAM172 - Thor86 - 20-07-2012 Jeg har aldrig vært rigtig glad for deres remme. Til gengæld er selve uret fantastisk flot. Jeg er helt vild med de blå på viserne. Rigtig flot ur. Stort tillykke med det. Re: PAM172 - Lars Rasmussen - 20-07-2012 Super fedt ur - WOW! Skal du ikke på udkig efter et PAM108? Eller er det for poppet til din vilde samling? PAM172 - Sociologen - 20-07-2012 Tillykke. Din samling er intet andet end imponerende - vel efterhånden også i international sammenhæng?! Hvordan er metallet i forhold til stål og titanium? Re: PAM172 - Mr. Tick - 22-07-2012 Lars Rasmussen Skrev:Skal du ikke på udkig efter et PAM108? Eller er det for poppet til din vilde samling? Fedt forslag! Re: PAM172 - Stensbjerg - 22-07-2012 SMUKT på den helt specielle Pam måde Din ursamling har jeg før lagt mig på knæ for men jeg gør det gerne igen |