Urdebatten / Urforum
PAM172 - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Panerai og Anonimo (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=72)
+--- Tråd: PAM172 (/showthread.php?tid=57965)

Sider: 1 2


PAM172 - Truyen - 19-07-2012

Fik da lige post og se hvem der nu er kommet hjem Icon_e_biggrin1

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Tak fordi I kiggede med Icon_e_smile


Re: PAM172 - Claus Tukjær - 19-07-2012

Icon_love <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: --> Icon_clap <!-- s:admire: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_not.gif" alt=":admire:" title="Admire" /><!-- s:admire: -->


PAM172 - berg - 19-07-2012

Du giver den gas hva! :)
Superfed! Tillykke med den!


Re: PAM172 - KimT - 19-07-2012

Et af få ure i tantalum.

Fedt og i god tråd med din Panerai-samling <!-- s:up: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_Up.gif" alt=":up:" title="Thumps up" /><!-- s:up: -->


Re: PAM172 - Amehlbye - 20-07-2012

Damn den er fed !


Re: PAM172 - Thor86 - 20-07-2012

Jeg har aldrig vært rigtig glad for deres remme.

Til gengæld er selve uret fantastisk flot. Jeg er helt vild med de blå på viserne. Rigtig flot ur.

Stort tillykke med det. Icon_party


Re: PAM172 - Lars Rasmussen - 20-07-2012

Super fedt ur - WOW! Icon_drinks

Skal du ikke på udkig efter et PAM108? Eller er det for poppet til din vilde samling? Icon_naugthy


PAM172 - Sociologen - 20-07-2012

Tillykke. Din samling er intet andet end imponerende - vel efterhånden også i international sammenhæng?!

Hvordan er metallet i forhold til stål og titanium?


Re: PAM172 - Mr. Tick - 22-07-2012

Lars Rasmussen Skrev:Skal du ikke på udkig efter et PAM108? Eller er det for poppet til din vilde samling? Icon_naugthy

Fedt forslag!


Re: PAM172 - Stensbjerg - 22-07-2012

SMUKT på den helt specielle Pam måde Icon_cool Icon_cool

Din ursamling har jeg før lagt mig på knæ for Icon_e_biggrin1
men jeg gør det gerne igen Icon_not <!-- s:admire: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_not.gif" alt=":admire:" title="Admire" /><!-- s:admire: -->