Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
...og så er der Zenith Baby Star og Star. De er faktisk meget flotte i god kvalitet.
Mvh
Klaus
•
Svar: 89
Tråde: 9
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej Klaus,
Tusind tak for inspiration. Jeg kan slet ikke li Zenith Star.. alt for store og dominerende tal for min smag.. foretrækker noget mere diskret og ikke så "her kommer jeg" agtigt.
Explorer I kan jeg rigtig godt li faktisk og har også været omkring den tidligere.. så det var også en mulighed.
Men umiddelbart hænger jeg fast i Datejust - enten midsize eller 36 mm (formentlig det sidste) og i stål, med perlemorsskive og romertal. Og oyster lænke. Synes det er et smukt og meget "rent" ur udseendemæssigt og det kan jeg godt li. Det er også fint med hvid skive. Synes også godt om Yachtmaster og som sagt Explorer I.
Men jeg sætter stor pris på forslag og ideer - det kunne jo sagtens være, der var noget jeg havde overset.
Hanne
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Lyder til at du er sporet ind. Så er det bare at lede til et af disse ure dukker op. Jeg vil som tidligere nævnt gå efter et 36 mm hvis du engang skulle få lyst til at sælge. Og billederne i den anden tråd så da ok ud med de 36 mm Datejusts
Den datejust løsning du har i kikkerten er mere feminin end et Explorer I. Begge er dog fortræffelige valg.
/Mads
•
Svar: 73
Tråde: 8
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Hej Hanne
Jeg så at du var på ukik efter et Datejust. Jeg vil anbefale dig at købe et af de nye med skjult lås.
Det bedste råd er nok at købe et helt nyt hos Klarlund
Så er du sikker på at blive tilfreds
Hilsen
Lars
•