Hvordan ser jeres transportmiddel ud?
Umiddelbart ligner det en XK og ikke en XKR, men som du pointerer er det svært at bedømme pga vinklen. Uanset hvad det er, er den skøn...

Nedenfor et pic af min som er forgængeren til Goomans XK. Nemlig en E-type fra ´65. Serie 1 dog med 2. generations XK-motoren på 4,2 l.

/Mads

İmage
Svar
nice wheels mads (men skulle den ikke være british racing green Icon_e_wink )

ingen kritik for den må da være tæt MINT CON.

og er man til englændere ER en E-TYPE det helt rigtige
(sex on four wheels)som de siger Icon_cool
Svar
Så vidt jeg husker har XKR modellen ribber på kølerhjelmen og det har den på billedet ikke.
Men en dejlig bil som bliver flottere jo flere gange man kigger på den.

Stor hilsen

Claus
Svar
jacob jensen Skrev:nice wheels mads (men skulle den ikke være british racing green Icon_e_wink )

ingen kritik for den må da være tæt MINT CON.

og er man til englændere ER en E-TYPE det helt rigtige
(sex on four wheels)som de siger Icon_cool

Skal jeg være helt ærlig er jeg ikke så meget til den racing grønne. Desuden gik jeg mere efter stand og model end farven. Så det var nu helt tilfældigt den er primerose yellow. Bilen er total renoveret fra 2002-2007. Der er dog et par små kosmetiske ting jeg gerne vil have forbedret. Men man bliver vel aldrig 100 % færdig med sådan en slæde... Icon_e_confused

Jo Claus du har ret. xkr har ripper på kølerhjelmen, åben kølerindtag uden tværstang samt et R-mærke på siden. så med 99 % sikkerhed er det en xk.

/Mads
Svar
den er også rigtig lækker mads helt sikkert Icon_cool
(kultbil fra det engelske)
har selv haft ALFA GTV så jeg kender det der er altid noget som
bare skal forbedres
Svar
Det er ikke en XKR, men en XK8, den er dog stadig hurtig med sin 4.2 liter V8 motor.
Hold da op hvor er din E-type flot Mads... den er jeg sgu lidt misundelig på Icon_e_smile
Svar
Nej det var absolut heller ikke for at forklejne motoren i din XK8 Icon_redface Jeg kunne sagtens "nøjes" med små 300 hk Icon_cool Hvis vi da for pokker bare ikke havde det afgiftssystem ville det være meget sjovere... Icon_cry

/Mads
Svar
Ja især når jeg fortæller dig at den er til salg for $25.000. Min kone og jeg har begge to små åbne biler, så nu er det vist på tide af få én stor og så beholde den ene cabriolet.
Svar
Gooman Skrev:Ja især når jeg fortæller dig at den er til salg for $25.000. Min kone og jeg har begge to små åbne biler, så nu er det vist på tide af få én stor og så beholde den ene cabriolet.
den pris er jo rent til at tude over
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Citat:Umiddelbart ligner det en XK og ikke en XKR, men som du pointerer er det svært at bedømme pga vinklen. Uanset hvad det er, er den skøn...

Nedenfor et pic af min som er forgængeren til Goomans XK. Nemlig en E-type fra ´65. Serie 1 dog med 2. generations XK-motoren på 4,2 l.

/Mads

Virkelig en ikonisk drømmebil du har der. Btw er jeg tosset med farven Icon_e_surprised
Så du den program serie der var på discovery, hvor en englænder totalt-resturerede en E-type 4,2 Roadster?

Jaguar har altid været stort for mig, lige siden jeg som lille dreng fik ture i min bedstefars XJ og XJS (begge v12'ere) - det glemmer jeg aldrig Icon_e_smile
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)