Svar: 301
Tråde: 15
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Jan 2012
Jeg har aldrig vært rigtig glad for deres remme.
Til gengæld er selve uret fantastisk flot. Jeg er helt vild med de blå på viserne. Rigtig flot ur.
Stort tillykke med det.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
•
Svar: 181
Tråde: 11
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 3
Tilmeldt: Mar 2012
Super fedt ur - WOW!
Skal du ikke på udkig efter et PAM108? Eller er det for poppet til din vilde samling?
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Dec 2011
Tillykke. Din samling er intet andet end imponerende - vel efterhånden også i international sammenhæng?!
Hvordan er metallet i forhold til stål og titanium?
•
Svar: 1,173
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Tilmeldt: Dec 2011
Lars Rasmussen Skrev:Skal du ikke på udkig efter et PAM108? Eller er det for poppet til din vilde samling? 
Fedt forslag!
•
Svar: 7,820
Tråde: 362
Modtaget Likes: 2,354 i 1,335 svar
Givet Likes: 1,827
Tilmeldt: Dec 2011
SMUKT på den helt specielle Pam måde
Din ursamling har jeg før lagt mig på knæ for
men jeg gør det gerne igen

<!-- s:admire: --><img src="{SMILIES_PATH}/icon_not.gif" alt=":admire:" title="Admire" /><!-- s:admire: -->
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•