Hvordan ser jeres transportmiddel ud?
Nogenlunde sådan her...

İmage
Svar
Jesper B Skrev:Nogenlunde sådan her...

LOL...ja, der er nogen, der kan! Og så endda med privat chauffør...eller også havde han fri den dag Icon_smil

Mvh.
İmage
El Primero...36.000 bph.
I've got Ball's of steel and titanium......
Svar
Sådan ser mit transportmiddel ud når det er fyldt til en tur til norge

İmage'

Heldigvis er den lidt lættere til dagligt, har også et på to hjul med en rugbrødsmotor Icon_e_biggrin

Peter M. N.
Svar
Så lige at der er over 8000 visninger på denne tråd, skulle måske tage et billed af mine sko også, de transporterer mig på en eller anden måde også rundt.
Syntes bare det var en sjov ting, lige det med hvor mange visninger. Icon_e_biggrin
Svar
Her er lidt billeder af min Subaru Impreza 2007:

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
Claus_K Skrev:Her er lidt billeder af min Subaru Impreza 2007:

Flot bil! Men mangler der ikke en "bule" i kølerhjelmen...samt et lille klistermærke med "STI"? Icon_e_surprised

Mvh.
Svar
ChronoMaster Skrev:Flot bil! Men mangler der ikke en "bule" i kølerhjelmen...samt et lille klistermærke med "STI"? Icon_e_surprised

Mvh.

Haha, det afhænger jo af hvad man vil. Jeg ville hellere spare en ½ mill. - og så ta' motorcyklen, i stedet når det skal gå stærkt Icon_e_wink
Svar
Hej

Der mangler bare fire ringe på bagklappen og på motorhjelmen.

MVH Peter Icon_e_biggrin
Svar
peter Skrev:Hej

Der mangler bare fire ringe på bagklappen og på motorhjelmen.

MVH Peter Icon_e_biggrin

Er det fordi, der skal være OL i Kina i år??? Icon_e_surprised

Eller har det noget at gøre med det tyske bilmærke "Aldrig"... eller var det "Aldi"...nåh nej "Audi"...det var dét, det hed! For så giver sådan en Subaru da noget mere køreglæde!

Synes nu stadigvæk at STI mærket mangler...så har man heller ikke behov for en motorcykel Icon_cool

Mvh.
Svar
Hej

Jeg har nu en fantastisk køreglæde i min Audi A3 S-Line.

MVH Peter Icon_e_biggrin
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)