hvilket Rolex
det er et dejligt ur deepseaen ,
om det skal være rolex ? ja der er ingen tvivl det er uret som jeg de de sidste 30 år har tænkt at det er bare toppen !
på samme måde er det med mercedes ,
og med harley davidson ( det var forøvrigt en kæmpeskuffelse,og den er væk igen Icon_e_biggrin1
monterey speedbåde .
dansk design møbler
diamanter etc
mine "ideer" om hvad der er det bedste er mine og er individuelle , måske kan det bevises at der er noget der er bedre , men dette er mine drømme , og dem må jeg forfølge.
Svar
Jamen når du er så sikker i dine overbevisninger, som du er, så har du jo selv givet svaret på din kommende Rolex klokke Icon_e_wink

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete : lad mig sige det på den måde at da jeg gik fra , urmageren efter at have prøvet den , var der ingen tvivl i mit sind , men så læste jeg en masse , om at den var for høj , for kluntet , for dyr i service etc , (og så kom der en prisstigning )og så var der lige et andet ur explorer der så godt ud på foto , alt sammen ting der gjorde jeg kom i tvivl. måske især fordi ,der nok er mange modeller ure jeg ikke kender fra andet end brochurer .
Svar
Jeg er jo også en stor dreng (120+) og har altid været glad for store klokker, Panerai og lign.
Jeg er stadig glad for Panerai, men min grænse for hvad der er for småt, har altså ændret sig.
Måske er det fordi jeg bliver ældre Icon_question Icon_e_wink

Jeg har absolut INGEN problemer med et 40mm Rolex - tværtimod.
Men som andre har nævnt, så betyder udformningen på den nye Sub, samt GMT, at de visuelt fremtræder større på armen.
Hvilket kan være en fordel, hvis man synes de "gamle" virker for små.

Og så er der selvfølgelig den nye Explorer, som med hvid skive bliver for fersk, idet den er så stor IMHO.
Hvorimod den med sort skive, ser super ud.
SDDS er bare ikke mig (på nuværende tidspunkt) men det kunne lyde som om at det er det rigtige til dig Icon_e_wink

Jeg ville ikke på nogen måde være bange for at købe brugt og dermed lade en anden tage kantstensafskrivningen.
Jeg skal nok huske at kigge forbi med lidt forskelligt, ligeså snart jobbet giver en lejlighed Icon_e_wink
Under alle omstændigheder, skal vi nok sørge for at der kommer lidt af hvert med ned til dig d. 20 juni Icon_e_wink
Svar
Kan klart anbefale den nye Explorer II i 42 mm :-) Har den med sort skive og synes på ingen måde den virker lille på armen (er selv "velbygget" - 186 høj fordelt på ca 110 kg). Har også en PO 45,5 og de to ure virker størrelsesmæssigt meget hinanden på armen. Den synlige del af skiven er på begge ure lige stor (baseret på min egen måling med en lineal - kan være de officielle tal siger noget andet).

Efter at have købt Exploren har jeg et par gange prøvet et Sub (den nye model med brede horn) - den virker en del mindre på armen ved direkte sammenligning!

Hvis du ikke har prøvet en Explorer II kan jeg kun anbefale at du prøver det - jeg synes den tager sig meget bedre ud i virkeligheden end på billeder.

God jagt :-)
MVH Jesper
Svar
Som Jesper skriver så er den sorte Explorer (ny model) rigtig fed.
Herunder er et billede af den gamle 40mm og et af den nye 42mm på min arm. (bare lidt inspiration)
Til info er mit håndled 19,5 cm.

Det skal lige nævnes at den nye ikke er min, men et billede jeg tog til et GTG, hvor jeg havde lusket en på armen Icon_e_wink

Gl. model (40mm)
İmage

Nu model (42mm)
İmage
Svar
KimT Skrev:Jeg er jo også en stor dreng (120+)
Stadigvæk??? Du må ud og løbe noget mere Icon_e_wink
Svar
Lidt inspiration:

İmage

İmage

İmage

Jeg er 195cm og 105kg.

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
KlausM Skrev:Jeg er 195cm og 105kg.

Slanke fyr Icon_e_wink
Svar
Kim : jep glæder mig til at se den/dem
Jesper : får vi ikke fornøjelsen af dit selskab d 20 ? (ikke kun fordi jeg er egoist og gerne vil se din exp 42 , men hyggeligt hvis vi er lidt flere)
Klaus : ja de er flotte de 2 (du er jo også meget velkommen d 20 , men der er nok for langt fra kbh )
alle er selvfølgelig velkomne til GTG 20/6
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)