Det var dog forunderligt !!!
Det kan sagtens ændre sig med tiden. Men det kan både skyldes at olien fordamper, eller at du får givet uret et kraftigt stød, eller fx kan du måske medføre et hurtigt temperaturskifte (kan nemt gøres med et ur man bader med i hvert fald).

Så vidt jeg har forstået, så kan det få betydning for urets præcision.

Mvh. Martin
Svar
Og lige for at slå tingene helt fast. Panerai laver ikke quartz ure og har aldrig gjort. Tillykke med uret. Og som Peter pointerer hører du vist til en af de heldige Icon_e_wink Jeg har også kun sjældent oplevet at mine Panerai ure har levet op til COSC.

Det viser blot at dette stykke papir kun beviser at uret KAN gå præcist. Ikke at det nødvendigvis gør det.

/Mads
Svar
Mit pam111 har faktisk også været ret precist. Det lever et hårdt liv, da jeg ikke altid husker at tage det af, når jeg skal lave lidt voldsommere ting. Det eneste problem, som måske ikke er så stort, er, at det altid har tabt lidt. Jeg kan bedre lide, når et ur vinder.

Med venlig hilsen
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
Hej

Alle de Panerai ure jeg har haft tabte tid, hvorimod de fleste andre mærker justerer deres ure så de vinder lidt, og det kan jeg nu bedre leve med.

MVH Peter
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)