Hvad skaber et samler objekt?
#11
Hej

Med hensyn til hvorfor en 16800 er mere interessant end en 16610 er det fordi den er med mat urskive uden hvidguldsmarkeringer og ikke laves mere.

MVH Peter
Svar
#12
Mads Gjødesen Skrev:Claus jeg er helt enig. Ovenstående var myntet på 116520. Sorry hvis det var uklart...

Så bare lidt ærgerligt at 16520 og 116520 ligner hinanden så meget rent udseende mæssigt. Men ok samme problem er der vel med de øvrige sportsmodeller. Forskellene er minimale. Nå jeg er nu stadig mest til plexi, så 16520 Daytona´en må vente. Skal lige have fingre i et DRSD først Icon_e_wink

/Mads

- Lækkert ur. God jagt Icon_e_smile
Svar
#13
Jagten er på maks og jeg har et bytte i kikkerten. Finder forhåbentlig ud af i morgen om jeg får et nyt "gevir" på væggen Icon_e_wink

/Mads
Svar
#14
Mads Gjødesen Skrev:Jagten er på maks og jeg har et bytte i kikkerten. Finder forhåbentlig ud af i morgen om jeg får et nyt "gevir" på væggen Icon_e_wink

/Mads
Bytte - tør man spørge, hvilket klenodie fra din fine, fine samling, du så må skille dig af med?

# GT
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#15
Hej

Jeg tror at Mads vil bytte med sådan nogle flade nogen med en masser nuller på.

MVH Peter Icon_e_smile
Svar
#16
Ja jeg vælger nok at dykke dybt i muldvappen. Uret er nu mit og jeg er MEGET GLAD Icon_e_biggrin Problemet var at ejeren ikke vidste om han ville sælge da det var et arvestykke. Men nu en lille måned senere er uret så mit. Jeg skylder vist efterhånden Peter Halse lidt mere end en øl til urkomsammen næste gang Icon_e_wink Ikke hver dag den slags handler kommer i hus Icon_cool

Jeg ved endnu ikke om jeg skiller mig af med mit "great white" 1665, men problemet er at det nye DRSD ikke er i helt så flot stand. Kassen er lidt slidt efter 35 års brug. Men alt er 100 % originalt fra 1972. Noget andet er at jeg fik det til en ret god pris, så det tynger ikke så vildt på kontoen at jeg er presset til at sælge noget andet. Men mit bilkøb er lige udsat ind til sommer... Icon_cry

Her et billede af skiven. En Mk3 skive i fin og original stand. Nu skal uret så bare have den store servicetur hos Klarlund.

/Mads

İmage
Svar
#17
og selv jeg som har bestemt at Rolex må holdes uden for interessefeltet for at få råd med de andre - kommer jo til at savle - lad os se det når det kommer hjem fra turen hos Klarlund - skiven er jo perfekt og ædelt patineret Icon_e_smile
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)