15-04-2007, 12:20 PM
Kigge kigge - jo minutviseren er givet nok skiftet - det er jo nærmest en seamaster viser - timeviseren ser original nok ud. Jeg tror ex Mølbak kan finde en tilsvarende minutviser.
Det svært at se med skiven. Jeg har godt tænkt at den er meget flot af sin alder - men nok ikke en ny redial. Den er nu nok for flot til at være den helt originale, men redialeet er efter den origiale - så skiven skal du ikke være så ked af.
Min erfaring er, at Omega kunne det med værker, men faktisk ikke var verdensmester i skiver. Ex Eterna fra tilsvarende tider som Omega, har ofte langt bedre skiver. Gamle Omega skiver får let små fregner.
Tallene på en skive som din ville være meget blege i den alder normalt
Det svært at se med skiven. Jeg har godt tænkt at den er meget flot af sin alder - men nok ikke en ny redial. Den er nu nok for flot til at være den helt originale, men redialeet er efter den origiale - så skiven skal du ikke være så ked af.
Min erfaring er, at Omega kunne det med værker, men faktisk ikke var verdensmester i skiver. Ex Eterna fra tilsvarende tider som Omega, har ofte langt bedre skiver. Gamle Omega skiver får let små fregner.
Tallene på en skive som din ville være meget blege i den alder normalt
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)