Svar: 20
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej,
Er der nogle der har erfaringer med SM-Watches siden Markus og Bettina ikke har noget med det at gøre ??
Er interesseret i en Yachtmaster og skal betale 5000 eur inkl alt.
Takker for alle henvendelser
Bedste hilsner
Jesper
•
Svar: 585
Tråde: 91
Hej Jesper,
En søgning på SMWATCHES giver bla. denne tråd:
[url]"http://www.vintageure.dk/desktopdefault.aspx?tabindex=4&tabid=26">http://www.vintageure.dk/desktopdefault ... 4&tabid=26[/url]
Den er fra December 2006 og efter ejerskiftet. Der ser ikke ud til at have været nogen problemer med korrespondance, servicen eller selve handlen, men transporten med Fedex tilsyneladende har været jammerlig.

Sogge
•
Svar: 2
Tråde: 1
Har handlet hos SM siden ejerskiftet. Købte et nyt IWC Doppelchronograph (den klassiske model) i feb 07. Fik uret to dage efter bankoverførsel var gemmenført og prisen var ganske konkurrencedygtig.
100% i orden
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Prisen ser ihvertfald fornuftig ud.
MVH Peter
•
Svar: 20
Tråde: 4
Syntes også at prisen er ekstrem billig, derfor var jeg en smule skeptisk.. Som Morgan skriver 100 USD fortjeneste, så er det da ikke noget han kan leve af!??!
Skrev til Jerrel fra SM-Watches i Søndags, at jeg var interesseret i at købe uret, men har intet hørt siden..
•
Svar: 299
Tråde: 9
Jeg har handlet ved SM et par gange (godt nok da det var Markus som havde firmaet).
Jeg har aldrig fået gamle eller brugte vare. Hvis du har fået referance nummeret er du jo også sikker på at det ikke er en lady, eller midi size.
SM Watch sælger rigtig rigtig mange ure, og har derfor nok også nogle bedre forbindelser end mange "små" handlere her i DK.
Når jeg skriver "små" handlere, er det ikke negativt ment, men SM har altså pænt mange ure gennem sin butik.
Markus fortalte en gang jeg talte med ham, at han havde solgt over 90 ure på en mdr.
Så jeg er sikker på at du ikke har noget at frygte, du får det der bliver lovet og priserne er gode.
MVH
Jacob
•
Svar: 299
Tråde: 9
Du har nok ret Morgan, det ved jeg ikke nok til at udtale mig om.
Det var bare bemærkningen MÅSKE brugt, gammelt, lady size, midi size som undrede mig lidt
SM Watch har tidligere solgt Rolex til MEGET fornuftige priser, så hvorfor skulle de ikke fortsat gøre dette ???
Jeg tror ikke du køber et nyt ur ved SM og så får leveret et brugt......
MVH
Jacob
•